C64:sen jäähdytys siikit.

Aloittaja retroman, toukokuu 07, 2026, 08:47

« edellinen - seuraava »

retroman

Hei,
Onko tietoa mistä saisi jäähdytys siilejä IC piirien päälle ?
SID,Prossu,CIA,PLA käyvät aika kuumina,jos on kone pidempään päällä.



virgo

hintavia ovat voi katsella jotain Raspery pi jäähyjä
tai ottaa jonkun vanhan PCn prossa tai apu piiri jäähyn
rautasahalla niistä saa oikean kokoisia
Genetic-PET C64 BBS       :g-point.tunk.org:1025
Genetic-point Amiga BBS   :g-point.tunk.org:500