Vanha kuusnelonen alkanut potemaan muistin menetystä. Aloitusruudussa on vain 989 tavua vapaana.
Alunperin vika oli "out of memory error in 0" ilmoitus joka korjaantui vaihtamalla U22 muistipiiri. Sen jälkeen kone käynnistyi ja alkoi potemaan muistin vähyyttä.
Miten tätä vikaa alkaisi selvittämään? 989 tavua viittaa siihen että edelleen vika olisi U22 piirissä, 2.bitissä. Kokeiltu useammalla piirilläkin, samat oireet.
edit: Tässä kävi pikku moka, tuo 989 tavua viittaa oikeasti U9 piiriin ja 1.bittiin. Pitää vaihtaa se piiri ja palata asiaan...
edit2: U9 oli rikki, nyt löytyy muistia täysi määrä
SID vaan taitaa olla rikki kun ei ääntä kuulu ja piiri kuumenee
Alunperin vika oli "out of memory error in 0" ilmoitus joka korjaantui vaihtamalla U22 muistipiiri. Sen jälkeen kone käynnistyi ja alkoi potemaan muistin vähyyttä.
Miten tätä vikaa alkaisi selvittämään? 989 tavua viittaa siihen että edelleen vika olisi U22 piirissä, 2.bitissä. Kokeiltu useammalla piirilläkin, samat oireet.
edit: Tässä kävi pikku moka, tuo 989 tavua viittaa oikeasti U9 piiriin ja 1.bittiin. Pitää vaihtaa se piiri ja palata asiaan...
edit2: U9 oli rikki, nyt löytyy muistia täysi määrä
SID vaan taitaa olla rikki kun ei ääntä kuulu ja piiri kuumenee

