Uutiset:

Genetic Point BBS Powered by Amiga
g-point.tunk.org port:1024 tai 500

Main Menu
  • Uusi Commodore 64 Ultimate nyt saatavilla Commodore.net:istä! 5 0 5 1

Uusi Commodore 64 Ultimate nyt saatavilla Commodore.net:istä!

Aloittaja m3m, heinäkuu 13, 2025, 19:06

« edellinen - seuraava »

m3m

Youtubesta tuttu ja Zzap!64 entinen päätoimittaja Christian "Peri Fractic" Simpson meni ostamaan Commodoren ja uusia kuusnelosia saa jo ennakkotilattua. Halvin malli kustantaa veroineen n.350€ toimitettuna itsekin tilasin tuon huokeimman Basic Beige C64 Ultimaten. Jos uusi kone kiinnostaa niin tässä oma ref linkkini jolla saa 10$ alennusta:

www.commodore.net/referral/a5CRFWZBehxe?utm_source=referral_program

 (edit. Linkki korjattu toimivaksi by fmatic)

Blumenkraft

Tämähän houkuttaisi.

Paljonkohan tähän voi laskea tullimaksuja lisäksi?

Blumenkraft

Lainaus käyttäjältä: Blumenkraft - heinäkuu 24, 2025, 23:48Tämähän houkuttaisi.

Paljonkohan tähän voi laskea tullimaksuja lisäksi?

Vastaan itse itselleni:

Tällä hetkellä Tullin mukaan 25,5%.

Tulli Fintaric (Tullinimike/numero: 8471410000)

m3m

#3
Lainaus käyttäjältä: Blumenkraft - heinäkuu 26, 2025, 07:19
Lainaus käyttäjältä: Blumenkraft - heinäkuu 24, 2025, 23:48Tämähän houkuttaisi.

Paljonkohan tähän voi laskea tullimaksuja lisäksi?

Vastaan itse itselleni:

Tällä hetkellä Tullin mukaan 25,5%.

Tulli Fintaric (Tullinimike/numero: 8471410000)

Oma kone saapui tänään! Menee kuusen alle joten laitan kommenttia laitteesta myöhemmin. Hinta sisältää tullit ja alvit joten ei tule lisämaksuja lisäksi. Commodore.net:issä on alennettu hinta voimassa vuoden loppuun, joten kannattaa hyödyntää se jos kone kiinnostaa.

janikosk

Tilasin tämän syyskuussa 2025 ja saapui nyt tammikuussa -26. Aivan loistava kampe. Kylkiäisiksi ostin vielä Arcade R joystickin. :thumbup:

Machist64

Tilasin C64 C Ultimaten + ArcadeR Joystick 8)
Tallessa on vielä akuperäinenkin 64 C, mutta se on ollut viimeksi tulilla joskus 90-luvun lopulla?
Virtalähde ainakin meni rikki ja se harrastaminen loppui siihen.

Lerppuasema ja melkein kaikki lerput + Final Cartridge 2, kasettipelit ja muutama TAC-2 jäi kaverille, kun ei niillä ollut mitään arvoa.
Nyt löysin kasettiaseman, Batman the movie (alkuperäisessä laatikossa) ja California Games (lerppu). Muuta ei ole jäljellä  :-[

No.. jospa se jouluksi saapuisi, niin pääsee taas verestämään muistoja ja omatkin lapset saa tutustuttaa "oikeisiin" peleihin  ;D

virgo

Ulkomailla näiden usien koneiden käyttäjät ovat myös löytäneet BBS uudelleen
siellä huomaa melkein ensimmäisenä koska uusi kuorma C64U on maailmalle tyrkätty
kun uusia käyttäjiä ilmaantuu lyhyessä ajassa paljon

miksi ei täällä ?!?
Genetic-PET C64 BBS       :g-point.tunk.org:1025
Genetic-point Amiga BBS   :g-point.tunk.org:500