Uutiset:

Genetic PET BBS Powered by Commodore 64
g-pet.tunk.org port:1025

Main Menu

Wizard of wor

Aloittaja jn51, lokakuu 17, 2009, 04:45

« edellinen - seuraava »

jn51

Vanha koukuttava peli muistaakseni vuodelta 1983. Olen yrittänyt viime aikoina parannella taas ennätystäni tässä ja tällä hetkellä olen saanut pisteitä hieman yli 105,000. Mitä mieltä, onko hyvä
tulos vai oletteko parempia tehneet?
Eihän tuo taida vielä kummoinen olla ja tiedän, että moni pystyy parempaankin. Tuossa vaiheessa alkaa kentällä vaan käymään aika vilinä ja pikkasenkin väsyneempänä tulee mokia. Siksipä olen hankkinut aina illan pelisessiota varten pari tölkkiä energiajuomia ja niistä on hyötyä  ;)

Muistan omistaneeni tämän piraattiversion jo -90 luvun alussa saatuani ensimmäisen kuusnepani, jonka mukana tuli 150 peliä lerpuilla. Silloin ei tullut omistauduttua näin paljon tälle pelille mitä nyt.
Varmaan hyvät kaksinpelit, voin kuvitella. Vaimo ei vaan kiinnostu tässä haastamaan, joten yksin tulee väännettyä, eikä sen niin väliä.

janikosk

#1
Tätä itsekkin tuli tahkottua pikkuveljen kanssa silloin joskus 80-luvun loppupuolella. Oli muistaakseni meidän ensimmäinen peli, joten aikaa sen kanssa kului reippaasti.  ;D Itsellä on edelleen pelikäytössä sama C64 lerppu&kassuasemineen mutta peliä ei enään ole. Kasetti hukkunut johonkin vuosien saatossa.  :-[ Mistähän tuon saisi uudestaan? Mitään pc-->64 kaapeleita en omista.

romppainen

Pistä osoite privana niin vinttaan sulle lerpun tulemaan.