Commodore > Pelit ja pelaaminen
Nyt pelittää: Eli mikä peli vie vapaa-aikaasi nyt?
(1/9) > >>
fmatic:
Pistetääs tänne vaikkei nyt suoranaisesti olekaan pelkästään Commodore-pelaamista, mutta kertokaapas mitä tulee nyt pelattua ns. silmät kierossa?

Tässäpä oma lista:

GBA: Super Mario World: Super Mario Advance 2 - Aika paljon on nyt tuotakin tullut pelailtua sellaisina sopivina lyhyinä annoksina.

PC: America's Army 2.8 Coalition on peli jonka parissa olen käynyt kuolemassa enemmän kuin kerran ;) Pelissä riehun nimimerkillä fmatic ja perässä klaani-tagi [SF_WTF]. Pelaajana luokkaa surkea, mutta pääasia, että on hauskaa!

PC: Hearts of Iron 2 - Mikronysväämisen kuningas. Viimeaikoina vähemmän, mutta aina välillä tähänkin innostuu.

PC: MOHAA - Eli Medal of Honor Allied Assault. Kovin vähän on tuota nyt tullut pelailtua, mutta joskus sopivina annoksina koukuttaa kivasti.
Pitka_Masa:

Itsellänikin tulee pelattua. Kuva on jo vanha, sillä annektoin NL:n juuri tovi sitten.

Niin ja onkos itselläsi Doomsday?
Rlyeh:
No voi hyvänen aika. Aikoinaan minulla oli Super Hang-on -addiktio (Amigaversioon), ja viikonloppuna se iski taas. Peli sattui osumaan käteen, ja sitä tulikin sitten pelattua tuntikausia. Nyt huomasin katselevani nettihuutokaupoista Arcade-konetta kotiin.
bloodycut:
Urheilupelejä pelailen lähinnä kuusnepalla
- Summer Games 1 & 2
- Winter Games
- Decathlon
- Daley Thompson Olympic Challenge

PC:llä Toca Race Driver 2 ja PDC World Championship Darts
fmatic:
GBA: Super Mario World: Super Mario Advance 2, pelille olen sen läpipelaamisen jälkeen allerginen. Nakkisormelta kului tovi jos toinenkin tuon läpipelaamiseen ja nyt en vähään aikaan halua koko peliä nähdä edes silmissäni :D Korvissani soi edelleen nuo karmeat äänet: "It's me! Mario" "Awww Mamma Mia", sekä "Let's GO!" AAAAAAAAAAARGH!

Helvetti on paikka, jossa joka kolmas minuutti kuuluu ällöpirteä: "It's me MAAAARIO" ja väliajat kuuluu esimerkin mukainen hilipatihippandippan-musiikki ;)

Näyte 1
Näyte 2
Navigaatio
Viestien etusivu
Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta