Uutiset:

Genetic PET BBS Powered by Commodore 64
g-pet.tunk.org port:1025

Main Menu

Nyt pelittää: Eli mikä peli vie vapaa-aikaasi nyt?

Aloittaja fmatic, helmikuu 03, 2007, 15:58

« edellinen - seuraava »

fmatic

Pistetääs tänne vaikkei nyt suoranaisesti olekaan pelkästään Commodore-pelaamista, mutta kertokaapas mitä tulee nyt pelattua ns. silmät kierossa?

Tässäpä oma lista:

GBA: Super Mario World: Super Mario Advance 2 - Aika paljon on nyt tuotakin tullut pelailtua sellaisina sopivina lyhyinä annoksina.

PC: America's Army 2.8 Coalition on peli jonka parissa olen käynyt kuolemassa enemmän kuin kerran ;) Pelissä riehun nimimerkillä fmatic ja perässä klaani-tagi [SF_WTF]. Pelaajana luokkaa surkea, mutta pääasia, että on hauskaa!

PC: Hearts of Iron 2 - Mikronysväämisen kuningas. Viimeaikoina vähemmän, mutta aina välillä tähänkin innostuu.

PC: MOHAA - Eli Medal of Honor Allied Assault. Kovin vähän on tuota nyt tullut pelailtua, mutta joskus sopivina annoksina koukuttaa kivasti.

Pitka_Masa

#1


Itsellänikin tulee pelattua. Kuva on jo vanha, sillä annektoin NL:n juuri tovi sitten.

Niin ja onkos itselläsi Doomsday?

Rlyeh

No voi hyvänen aika. Aikoinaan minulla oli Super Hang-on -addiktio (Amigaversioon), ja viikonloppuna se iski taas. Peli sattui osumaan käteen, ja sitä tulikin sitten pelattua tuntikausia. Nyt huomasin katselevani nettihuutokaupoista Arcade-konetta kotiin.
Electrical engineer & console hobbyist

bloodycut

Urheilupelejä pelailen lähinnä kuusnepalla
- Summer Games 1 & 2
- Winter Games
- Decathlon
- Daley Thompson Olympic Challenge

PC:llä Toca Race Driver 2 ja PDC World Championship Darts

fmatic

#4
GBA: Super Mario World: Super Mario Advance 2, pelille olen sen läpipelaamisen jälkeen allerginen. Nakkisormelta kului tovi jos toinenkin tuon läpipelaamiseen ja nyt en vähään aikaan halua koko peliä nähdä edes silmissäni :D Korvissani soi edelleen nuo karmeat äänet: "It's me! Mario" "Awww Mamma Mia", sekä "Let's GO!" AAAAAAAAAAARGH!

Helvetti on paikka, jossa joka kolmas minuutti kuuluu ällöpirteä: "It's me MAAAARIO" ja väliajat kuuluu esimerkin mukainen hilipatihippandippan-musiikki ;)

Näyte 1
Näyte 2

Rlyeh

Aivan totta. Kun Mario rupesi ääntelemään Super Mario 64:n myötä, olin erittäin pettynyt ja vihainenkin. Suuresta sankarista oli tehty pelle. Äänet olivat kerrassaan hirveitä. Sen jälkeen en koskenut uusiin Mario-peleihin pitkään aikaan. DS:n New Super Mario Bros. sai hetkiseksi pelaamaan, tosin hieman pettynyt olin siihenkin.

Nyt vapaa-aikaa syö PSP:n Loco Roco.
Electrical engineer & console hobbyist

fmatic

#6
LainaaAivan totta. Kun Mario rupesi ääntelemään Super Mario 64:n myötä, olin erittäin pettynyt ja vihainenkin. Suuresta sankarista oli tehty pelle. Äänet olivat kerrassaan hirveitä

Juu. Tuo ääninäyttely ei vaan oikein kolahtanut kohdilleen. Yksistään jo Marion "siirtyminen" 3D-maailmaan N64-version myötä vaati totuttelua, niin lisäksi tämä ääntelevä Mario oli jo lisänä sellainen järkytys, että ensi alkuun olin itsekin sitä mieltä, että nyt mennään metsään ja koko sarja menee aivan piloille "uudistusten" myötä. Pelihän itsessään on mainio, mutta tuo "It's me Mario" ja muut lässytykset ärsyttävät. Typerää, että GBA:n SMW:n on lisätty nuo ääninäyttelyt, sillä alkuperäisessä SNES-versiossa moisia ei ole (?). Kas kun eivät tunkeneet Classic NES-series:n Super Mario Bros. GBA-versioon ääninäyttelyitä ;)

Rlyeh

Lainaa
LainaaTyperää, että GBA:n SMW:n on lisätty nuo ääninäyttelyt, sillä alkuperäisessä SNES-versiossa moisia ei ole (?).

Alkuperäisessä ei ole, ja juuri tuosta syystä en ole GBA-versiota kokoelmaani halunnut. Marion ei kuulu leperrellä pelaajalle kuin kaksivuotiaalle. Mario on kova jätkä, ainoa joka pystyy peittoamaan Koopakuninkaan. Ei suinkaan luuseri, joka itkee äitiä (Mamma mia..) kun kompastuu pihalla sieneen.
Electrical engineer & console hobbyist

BEAT!!

#8
PC:
Armed Assault
Travian

SNES:
Super Mario World

Spectravideo:
Mäkihyppy
Hirosima 45
Tshernobyl 86
Windows 95

FEEL THE BEAT!!

ZomBiE

PC:
GTA San Andreas
Half-Life 2 + CS:Source
Battlefield 2142

Palm kämmenkone:
Pasianssi
Bejeweled

C-64:
(muuntaja rikki, tarttee tehä uus.)

ZomBiE

#10
LainaaMario on kova jätkä, ainoa joka pystyy peittoamaan Koopakuninkaan. Ei suinkaan luuseri, joka itkee äitiä (Mamma mia..) kun kompastuu pihalla sieneen.

Aivan  ;D

bloodycut

Nyt ovat nämä menossa:

Pc:
PDC World Championship Darts
Rainbow Six3: Raven Shield
World Series of Poker Tournament of Champions
Maxi Yatzy

Commodore:
Epyxin pelit kuten Summer Games 1 ja 2, California Games jne.

fmatic

Nyt pelittää lähinnä PC:llä

America's Army 2.8.1
Day of Defeat:Source


ZomBiE

Harmi kun America's army on menny liian raskaaksi ajan myötä. Eipä enää pyöri mun ruppanalla.
Day of defeat:source pyörii satunnaisesti.
Duke Nukem 3D
Megadrive emuloiden:
Road-rash
Sonicit
James Pond

fmatic

Sitä se on, mutta alkuperäiset mapit pyörii vanhaan malliin kuten Bridge, Mout McKenna, Urban Assault, Pipeline jne.