Kirjoittaja Aihe: C64-ohjelmointi  (Luettu 6905 kertaa)

Poissa virgo

  • Vuoden Foorumilainen 2014
  • Metusalem
  • ******
  • Viestejä: 1053
  • Retroilija henkeen ja vereen
    • Profiili
    • Genetic point web
Vs: C64-ohjelmointi
« Vastaus #15 : Kesäkuu 20, 2011, 09:38 »
onhan tuota tullut koodattu alussa Basic ja loppu ajat Assyllä
nykyäänkin tykkää kyllä koodata mielummin aidolla C64
tosin tiedostot tallentaa vanha PC lerputimeen luotto ei enään riitä ;)
koen jotenkin hankalaksi coodata PC näppiksellä
C64 näppis on se ensimmäinen ja sillä coodia syntyy huomattavasti nopeammin
kuin muilla

tällä hetkellä työstän "päässä" uutta samplen soitto rutiinia ja sille uutta musa editoria
en tosin lupaa sitä valmiiksi ihan heti koska edellisenkin editorin rakentaminen kesti
ainakin 4 vuotta saada "valmiiksi"
kerrottakoon tässä sen verran speksejä

tukee 2 Sid piiriä
tukee 1-6 ehkä jopa 8 sample kanavaa vapaalla taajuudella jokainen
efektien luominen sample rutiiniin harkinnassa
C64 tehojen riittävyydestä ei ole vielä takeita mutta testit osoittavat että ainakin 4 sample kanavaa
pystyisi soimaan samaan aikaan
Genetic-point Amiga BBS: g-point.tunk.org ports 500 & 1024
Genetic-PET C64 BBS:g-pet.tunk.org port 1025
or g-point.tunk.org port 1025

Poissa Jarskimo

  • Vuoden Foorumilainen 2012
  • Metusalem
  • ******
  • Viestejä: 239
    • Profiili
Vs: C64-ohjelmointi
« Vastaus #16 : Marraskuu 14, 2011, 17:37 »
Ois kyl ihan hauskaa vääntää joku Suomi peli Commodore 64:selle. Vois hieman perehtyä tohon Shoot'em-Up Construction Kittiin  8)