Uutiset:

C=Foorumi suosittelee: Skrolli
http://www.skrolli.fi

Main Menu

Mikä vituttaa tällä hetkellä?

Aloittaja Rlyeh, elokuu 24, 2006, 19:11

« edellinen - seuraava »

Jarskimo

Ite oon vasta 17 vuotias  ::) Ja kyllähän täällä kun selaa vanhoja aiheita, niin saattaa löytyy jotain erittäin hödyllistä.

Jake64

Lainaa1084S ja kuoleman vihellys... prkl!  >:( Ei sitte pelata Amigalla... tana!  :'(

Niinhän tuo multakin hajosi, malli vain oli 1084-P. Kahdella amigalla olin testaamassa korppuja ja toisessa koneessa (tai siis monitorissa) alkoi hirveä vihellys.  >:(

Mitähän tuon korjaus maksaisi ? Jotain juovamuuntajasta tais olla kyse; a bad flyback transformer (also known as an LOPT)


Jake64

#17
LainaaIte oon vasta 17 vuotias  ::)

Joo, hyvä ikä. 17-vuotiaana sain ensimmäisen tietokoneeni ZX81.  ;D

Hupsista, mutta eihän tämä ketuttanut. Tais mennä väärään topikkiin  8-)

c64

Pad-ohjain hajos, täytyis hankkia kunnon joystick tilalle.  Laitteetkin on taas kasattu pois "esiltä" laatikkoon .

romppainen

Että pitää olla öisinkin näin saatanan kuuma...!

Olavi

työtä vituttaa kovasti, kuten aina.

virgo

sähköpostit jumis :( eli mua ei saa enään kiinni vanhoista osotteista  :bang:
siihen asti Purkki on ainoa mistä muhun saa yhteyden ja foorumi priva viestit Grrrr...

jenkit on veivannut taas noita sähköposti palveluidensa "asetuksia" ja alkavat vaatimaan puhelin numeroita tms.
joten aika joko perustaa oma postipalvelin tai etsiä jostan sellainen posti loota joka ei noita NSAn käskyjä kuuntele..
näyttää siltä että ainakin Yahoosta on katoamassa 14vuoden postit ja yhteys tiedot ...Kele
Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500

virgo

ajanpuute muuten vituttaa tällähetkellä elämää enemmän  :bang:

mutta positiivisena puolena on se ettei projektit lopu edes eläkeelle päästyäni
eli tekemistä on plakkarissa monen miestyövuoden edestä !
vieläkun tästä harrastamisesta saisi palkkaa niin olisi homma raitellaan...
Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500

Blumenkraft

Lainaus käyttäjältä: virgo - kesäkuu 16, 2014, 00:07
jenkit on veivannut taas noita sähköposti palveluidensa "asetuksia" ja alkavat vaatimaan puhelin numeroita tms.
joten aika joko perustaa oma postipalvelin tai etsiä jostan sellainen posti loota joka ei noita NSAn käskyjä kuuntele..

Tämä "vituttaa" itseäkin jossain määrin. Oletko Protonmailiin tutustunut? Itse sain inviten vajaa pari viikkoa sitten, ja nyt tuo on jonkinlaisessa testikäytössä.

https://protonmail.ch/

fmatic

Tällä hetkellä vituttaa eniten Ruby ja harvinaisen hämärät gem:t, jotka eivät suostu asentumaan. Sen lisäksi vituttaa ajan puute, sillä työ rajoittaa hyvin ansaittua vapaa-aikaa  :laugh: Tuota ProtonMail:n kutsua on tullut tovi jos toinenkin odotettua. Odotuslistalla on ruuhkaa. Prkl! **ttu! niin! Pitäiskö lähestyvän tasakympin vuoksi kehkeillä itselleen vielä joku ikäkriisikin?  8)

Blumenkraft

Katsoin eilen Delta Forcea, ja vieläkin soi se tunnari päässä.

! No longer available

romppainen

Että alkaa olla ihminen pikkuhiljaa väsynyt elämäänsä. Viime joulukuussa iski niin pahanlaatuinen korvatulehdus että se jätti jälkeensä tinnityksen toiseen korvaan, sen jäljiltä ehdin olla töissä kolme päivää kun loukkasin työtapaturmassa polveni joka vaati leikkauksen ja 7 kuukautta toipumista josta alun 2/3 kahden kepin kanssa känkkäämistä. Samana päivänä kun minun piti palata töihin aloittamaan 2 kuukauden työkokeilu puolikkaalla työajalla ajoin autoni katolleen, loukkasin olkapääni plus bonusruhjeet siellä täällä ja taas toivutaan. Ei vittu tällaista tapahdu kenellekään muulle, käytännössä kohta kymmenettä kuukautta sairauslomalla ja korvaussopassa mukana kaksi vakuutusyhtiötä, työnantaja, Kela ja Terveystalo, ei enää hajuakaan siitä kuka maksaa ja mitä. Alkaa jo pikkuhiljaa pelottaa lähteä ovesta ulos kun ei tiedä mitä mahtaakaan seuraavaksi sattua, putoaako taivaalta kuuma kivi päähän vai halkeaako maa jalkojen alta, jo kaksi päivää kolarin jälkeen meinasi tulla joku hullu kuski kolmion takaa auton kylkeen mutta sillä kertaa kerkesin väistää.

retroman

Pieni vinkki olisi vieläpä ilmaiseksi.Älä takerru ohikiitävään ilmiömaailmaan. :old:
Kun on tullut ns. lähes kypsään ikään,niin todelisuuden hahmottaa jotenkin eri tavoin kuin nuoremapana.
Sitten tuo Filosofi Arthur Schopenhauer on tehnyt comebackin,näin vanhempana.

romppainen

Niin, no, mikä sitten on kypsä ikä, 36 on mittarissa mutta kypsää ei kyllä taida tulla miehestä ikinä. Hetkessä eläminen on sekä kirous että siunaus, mitäpä näistä pidemmällä mittakaavalla mutta nyt vain jotenkin tuntuu että ongelmia on enemmän kuin rahkeet riittää ja toteamuksena vain että ainakin toistaiseksi 2015 on ollut niin vittu vuosi ettei ole toista samanlaista eteen sattunut.

retroman

Tuo kypsä ikä on tai oli hieman hämärä käsite.Mutta tässä viime viikot on mennyt katsoessa VHS juttuja,mitä niihin on tullut nauhoiteltua aikanaan.
Ja Prof. Seppo Knuuttila mainitsi sen(ainakin minä tulkitsen näin) eräässä ohjelmassa,mikä on alin ikäräjä jolloin voi opettaa filosofiaa,niin se on 50 vuotta,jonka Platon määritteli näin.
Itellä on vain muutama vuosi siiihen....
Sitten se lopputeesi.Minua ei oikein vi*tuta mikään enää loppujen lopuksi.

ps.nykyisin tätmä kiroilu ja muu sanojen "boostaminen" on jo menny ehken vähän överiksi.
     kun jo tavan päivälehdissä alkaa olla sitäkin jo.Ilmeisesti se  kertoo arvomaailman rappeutumisesta. :old: