• Bittinurkka - Commodore 64 arvosteluohjelma 5 0 5 2

Bittinurkka - Commodore 64 arvosteluohjelma

Aloittaja Jarskimo, joulukuu 12, 2011, 16:53

« edellinen - seuraava »

Jarskimo


bloodycut

hieno homma, noi voittaa kyl nää perinteiset arvostelut mitä oon väsänny

romppainen

Lainaus käyttäjältä: Jarskimo - joulukuu 30, 2011, 18:54Tällä kertaa esitän teille C64anabalt pelin. Odotan innolla tämän julkaisua.
Johan se on julkaistu. Itse asiassa tästä löytyy kaksi täysin erillistä käännöstä koska parikin sceneläistä työskenteli saman projektin parissa omalla tahollaan tietämättä toistensa touhuista ennenkuin asia tuli julki aivan loppumetreillä: Latailkaapa tuosta ja alkakaa vertailemaan!

Canabalt
C64anabalt

Zilverfang

Lainaus käyttäjältä: romppainen - joulukuu 30, 2011, 20:47
Lainaus käyttäjältä: Jarskimo - joulukuu 30, 2011, 18:54Tällä kertaa esitän teille C64anabalt pelin. Odotan innolla tämän julkaisua.
Johan se on julkaistu. Itse asiassa tästä löytyy kaksi täysin erillistä käännöstä koska parikin sceneläistä työskenteli saman projektin parissa omalla tahollaan tietämättä toistensa touhuista ennenkuin asia tuli julki aivan loppumetreillä: Latailkaapa tuosta ja alkakaa vertailemaan!

Canabalt
C64anabalt
Vai tarkoitettiinkohan tuossa fyysistä julkaisua cartilla?

"The cartridge version will be available to buy from our shop on physical C64 cartridge in early 2012"

Jarskimo

Tarkoitin juuri tuota cartti version julkaisemista.

Lainaus käyttäjältä: romppainen - joulukuu 30, 2011, 20:47
Johan se on julkaistu. Itse asiassa tästä löytyy kaksi täysin erillistä käännöstä koska parikin sceneläistä työskenteli saman projektin parissa omalla tahollaan tietämättä toistensa touhuista ennenkuin asia tuli julki aivan loppumetreillä: Latailkaapa tuosta ja alkakaa vertailemaan!

Canabalt
C64anabalt

Tämä tuli myös luettuna internetin syövereistä. Aika jännästi käynyt, että kummallakaan ei ollut mitään hajua, että toinen tekee samaa peliä :D

bloodycut

mukavalta näytti kyl vaikken olekaa tän genren diggailija, värit kyl tekis tohon peliin terää

romppainen

Lainaus käyttäjältä: bloodycut - tammikuu 02, 2012, 15:25mukavalta näytti kyl vaikken olekaa tän genren diggailija, värit kyl tekis tohon peliin terää
Sitten ei olisi enää kyse käännöksestä koska alkuperäinen on jotakuinkin saman näköinen.

Jake64

Skidinä muisti sen että mitä isompi paketti, sitä parempi mieli. :-)

bloodycut

just joo jarski oli taas elementissään  8)

exSyntaxError

Lainaus käyttäjältä: bloodycut - maaliskuu 10, 2012, 19:38
just joo jarski oli taas elementissään  8)
Mäkin haluun noita samoja pillereitä :D
Ei vaan.. Onhan se ihan hyvä jos joku jaksaa syventyä tuolla tasolla aiheeseen. Mä veikkaan että olisin silloin 80 luvulla saattanut videoida jotain vastaavaa, ellei ne videokamerat olisi olleet niin julmetun kalliita ja kooltaan+painoltaan vastanneet liki 95 S 58–61 -sinkoa.
Jos rahaa olisi, ei raha olisikaan mikään ongelma..

Jake64

Lainaus käyttäjältä: exSyntaxError - maaliskuu 10, 2012, 20:58
Mä veikkaan että olisin silloin 80 luvulla saattanut videoida jotain vastaavaa, ellei ne videokamerat olisi olleet niin julmetun kalliita ja kooltaan+painoltaan vastanneet liki 95 S 58–61 -sinkoa.

Joo ja oisin laittanut ne sitten internettiin

bloodycut

sulla pitäs olla se mun viritysjoystikki, noi mittarit oli iha lapsellisella tasolla ku katoin! Muuten kyl great meininki Decathlonin pariis :)

Jarskimo

Noi mittari on lapsellisella tasolla sen takia, koska jouduin kuvaamaan pelikuvan tietokoneella emulaattorin voimin ja näpiiksellä ei oikein luonnistu tuo homma. Ei tahtonut kuvankaappaus laite toimia silloin kun tätä Decathlon jaksoa tein :D

exSyntaxError

Muistaakseni esim textaloud softaan sai SAPI-puhujan joka lausui vähän samankaltaisesti kuin kuuslankun SAM, mutta selkeämmin. Jos löydän vielä sen sapi-puhujan  niin voin linkata tänne. Myös mikropuhe on hyvä.
Jos rahaa olisi, ei raha olisikaan mikään ongelma..

Jarskimo

Ja tuossa videossahan on käytetty PS64 Puhesyntetisaattoria, ei SAMia. Tolla pystyy jopa äät ja ööt lausumaan, mutta kun minun kuusnelosessa niitä ei ole niin en voinut niitä laittaa tuohon