Yleistä hämmästelyä ja pohdintaa

Aloittaja fmatic, helmikuu 12, 2015, 06:39

« edellinen - seuraava »

fmatic

Avasinpa pahuuttaan tällaisen ketjun. Lähinnä kun huomaa näperrellessään, jotain jännää ja erikoista tai kun tulee nopea kysymys, jolle ei erikseen innosta avata omaa ketjuaan, niin tämä on enemmän kuin oivallinen moiseen toimintaan  :laugh:


  • Voinkin avata pelin toteamalla, kun avasin Quick Shot II Turbon, että oli itselleni melkoinen "shocking news" ne sisältä löytyvät jouset. Miten mulla on hatara muistikuva
    mikrokytkimistä? Vai onko se joku plus-malli?
  • Törmäsin netin syövereissä vinkeeseen projektiin. Jotain tällaista olen kelaillut itsekin. Joku vienyt kelailun astetta pidemmälle -> http://blog.adafruit.com/2013/08/16/raspberry_pi-piday-raspberrypi-32/


protek

Joo, mielestäni ne jousivirityksetkin lasketaan mikrokytkimiksi.

exSyntaxError

#2
Kuten nimikin sanoo, mikrokytkin on minikokoinen katkaisja :)
Jos rahaa olisi, ei raha olisikaan mikään ongelma..

fmatic


virgo

turbossa tosiaan on jokseenkin erikoiset mikro kytkimet
noista muista löytyy fmaticin kuvaamat standardi mikro kytkimet

kun tässä vielä vanha muisteli lisää niin taisi tuo turbo olla ensimmäinen firman tikuista jossa oli "mikrokytkimet"
muuttivat sitten seuraaviin standardi malliset koska ne kestävät enemmän ja on helpompia koota
ja korjata
Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500

fmatic

#5
Jesh, silloin joskus vuonna käpy ja kivi mulla oli pari Quick Shot II Turboa, joissa molemmissa oli tuollaiset kuin tuossa kuvassa, jonka pistin tuohon ylemmäs. Niissä tuppas jäämään tuo nipukka juntturiin. Tikkuna ei mitenkään hääppöinen, mutta paljon niillä on tullut pelattua ja useamman mallin omistanutkin.

virgo

itselläni tuo turbo oli ainoa keppi mikä kesti ja sillä tuli pelattua paljon
Eliteä pelatessa piti olla varovainen ettei inostunut käyttämään ylimääräistä voimaa muuten jouset
alkoivat taipumaan ja tarkkuus alkoi kärsimään
avonaisessa mikrokytkimessä oli kyllä yksi todella hyvä puoli !
kytkentä pintoja pääsi korjaamaan ja putsaamaan topsilla ihan itse xD
Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500

bloodycut

Joystickin virityksestä paljon kokemusta rämpytyspeleihin liittyen. Jossain on on ohjekin täällä.