nyt on karkkia....
kaivettiin urakalla Tapanimäen jäämistöjä ja se löytyi vihdoin ! :thumbup:
Alkuperäinen Zamzara jota hän koitti Hewsonille myydä tunetuin seurauksin
eli peliä karsittin rankalla kädellä ja tasot muuttuivat kaikki saman pituisiksi ja eteneminen oli suoraviivaista
koht viimeistä huonetta...
jukan versio taas on lähempänä Impossible Mission / Paradroidia
avainten keräilyä lukittuja uloskäyntejä Geeni pullojen metsästystä
alan työstämään tästä otsikon mukaista versiota jotta saamme siis täysin uuden Zamzaran lähitulevaisuudessa
sitten voitte itse päättää kumpi on parempi
kuvia ettei mene ihan valehteluksi
Lainaus käyttäjältä: virgo - toukokuu 17, 2015, 21:25
nyt on karkkia....
kaivettiin urakalla Tapanimäen jäämistöjä ja se löytyi vihdoin ! :thumbup:
Ziiissös!! :o
Nostan tuoppiani (sattui ihan oikeasti olemaan kerrankin tuoppi nokan edessä) tälle projektille ja edesmenneelle Tapanimäelle :worship:
peliä on nyt muutamana ehtoona pelattu sen verta ahkerasti että se näyttää olevan täysin pelattava ja toimiva versio
ainoastaan kerran on päässyt käymään niin ettei yhden huoneen EXIT luukku toiminut vaan jäin jumiin =/
vielä en ole sitä päässyt alusta loppuun vielä muutama Geeni pullo on löytymättä mutta arvaukset ovat missä ne lymyävät
48kpl kerätty eikä riittänyt joten 50kpl taitaa olla oikeampi luku
pitää testata vielä kun taas jaksaa huijaukset päällä tuossa menee vauhdilla pelatessa ainakin tunti per yritys :pondering:
mitä sitten menee kun oikeasti koittaa sitä pelata ihan älyn kanssa päivä xD
aikapommissa on hitusen kireä aika palata takaisin alukselle ennenkuin koko laitos räjähtää alta
mikä hauskinta se on automaatisesti aktivoituvaa sorttia
"jaa mikäs tuo on joku uusi laite... noh nappaampa sen"
!! Dudum !!
"oho mitäs... kehveli pommi aktivoitui KÄÄK !!!"
Tää on kyllä nähtävä! Zamzara oli ihan jees, mutta on vinkee nähdä onko tämä versio parempi. Jotenkin mulla on tunne, että on. Jukan peleissä on kyllä ihan oma fiiliksensä. Muistan kuinka Octapolista hämmästeltiin, että onpa taitava kaveri. Se on hienoo jälkeä, kuten muutkin hänen pelinsä.
Pelihän tosiaan Jukan haastatteluiden mukaan meni uusiksi pariinkin kertaan matkan varrella ja alkuperäinen idea kuulosti huomattavasti mielenkiintoisemmalta kuin mikä tulos lopulta oli. Tästähän on jo ennestään maailmalla joku vuotanut aikaisempi versio joka löytyy varmaan helpoiten GB64:n helmoista, oletko vilkaissut onko kyseessä enemmän tai vähemmän samasta tapauksesta vai onko luvassa jotain aivan ennennäkemätöntä?
juuh huhuja kuulin että joku olisi julkaissut ainakin kuvia mutta se vähä mitä siitä sain irti
näytti niiden kuvien perusteella vieläkin aikaisemmalta versiolta jossa osa vihollisista oli erilaisia ja äänitehosteett puutuvat kokonaan
tässä on harkinnassa laitetaanko peliin uudet musat vai impataanko siihen kaupallisen version musat ?!?
kun hieman nyt kaivelin niin onhan nuo levyt julkaistu jo aikaisemminkin
mutta ei sellaisella tohinalla että siitä olisi hirveästi porukka herännyt
eikä levyjä ole juurikaan muokattu käyttäjä ystävälliseen suntaan
eli osasta ei pääse suoraan katsomaan mitä kaikkea niissä on ilman että hieman tietää mitä on tekemässä
ja miten fileitä pitäisi käsitellä että ne lähtisivät toimimaan
paitsi tuo Game image on muokattu niin että peliä pääsee itse myös palaamaan
mikä on siis sama versio mitä minä tällä hetkellä työstän
http://www.gamesthatwerent.com/gtw64/zamzara-v1/ (http://www.gamesthatwerent.com/gtw64/zamzara-v1/)
Zoo party julkaisu meni mönkään... :bang:
viimehetkillä ilmaantui niin paljon ongelmia ja keskeneräisyyksiä että jouduimme pakittamaan julkaisusta :'(
seuraava julkaisu ajankohta on joulu
siihen mennessä homman pitäisi viimeistään olla pulkassa kaikkine optioineen mitä oli tarkoitus pakettiin ympätä
peli musat saatiin viimetinkaan valmiiksi ja osa ongelmista oli perua juurikin tästä =/
samoin pakkaus ja fastloader rutiinit vielä puuttuvat joten töitä on vielä riittävästi
ennakko tietona voin sanoa että on hyvinkin mahdollista että karkkia on tulossa jouluksi... :thumbup:
enään yksi hankalahko ongelma ja sitten vaan hipostelua...
on se hyvä kun ei näitä viimetippaan jätä :laugh:
onko ideoita ?!
score listalle kirjoitus on hätäisesti kyhättyä mallia ja
sen ajaksi kielletään kaikki keskeytykset minkään näköistä rasteri stabilisaatiota ei käytetä
kassupuskurista alkaa loppumaan tila xD (ainoa vapaa tila)
rasterikeskeytykset olis parhaat mutta mihin ne tunkisi sekoittamatta koko peliä =/
noh ehkä jotain jekkuija vielä varastosta löytyy...
ok homma edennyt viimestely hiposteluun...
koodaus puolelta paketti on valmis musat toimii ja muistiakin löytyi vielä riittävästi muistalueelta $0200-$02FF
nyt toiseen kaupunkiin kinkkua syömään ja viimestelemään texti osiota
julkasu ajankohtaa en ihan vielä uskalla luvata 24 päiväksi mutta viimeistään 25 se on ulkona :thumbup:
paljon jää vielä tekemättä...
Hyvää joulua hyvät ystävät tässä se nyt lopultakin on :bang:
toivottavasti siinä ei enään ole hirveästi bugeja :o
tänne saa ilmoitella jos pelissä on jotain toimimattomuuksia
esim. loaderissa on jotain käpyä koska se hyvin harvoin sekoaa ennen pelin lataamista
syy on kadoksissa joten sitä on hankala korjata kun ei tiedä mistä lähtisin etsimään
melkein meni pitkäksi tämäkin julkaisu...
No niin. Aamulla tuli BBS:ssä käytyä ja hooverilla(A1200) imuroin sen :).Ja nyt iltapuolella siirtelin sen sitten lerpulle.
Ainakin minulla toimi hyvin,vaikka oli FC3 koneessa kiinni,mutta sen alkuohjelman latauksen jälkeen kill komennolla sen poistin päältä.(ainakin näinnäisesti) ja zamzara lähti käyntiin.
Edit1: Toimii lataaminen vaikka FC3 olisi päälläkin.Jotkut pelit eivät suostu latautumaan ,jos tuo FC3 on päällä.Esim.The Way Of The Exploding Fist
Very good work. :worship: :old:
Hyvää uutta vuotta foorumilaisille. :D
Tässä olisi kuvia Zamzarasta.
sain viesti ettei introssa toimisi
peli ohjeet ?
mites teillä menut toimii ?
Juu tuo on totta,Äsken tuli tsekattua.Zamsara story toimii (1-5/5) "sivut" välilyönnistä seuraava "sivu".
Mutta sitten instructions osio ei toimi,paitsi pelin käynnistys.
niinpä
viimehetken muutos menuihin kostaantui
alunperin "2" piti tulla Zamzaran v0.1 versio mutta aika loppui kesken
joten se poistettiin
nooh pitänee korjata tuo pikimmin...
Viimeinkin sain uuden powerin rakennettua niin pääsin kokeilemaan tekelettäni aidolla raudalla
molemmissa C64 koneissani on vanhaa sarjaa olevat SID 6581 piirit ja ainakin minulla pelin musat
kuulostavat vinkeiltä onko muilla samoja kokemuksia ?
Slimex optimoi musat 6580 piirille joten sillä ei pitäisi olla mitään ongelmia ja saundit parhaimmillaan
omissa koneissani menut toimivat kuten pitääkin ?!?
tuossa eilen lyötiin tulille vanha C128D kone joka on jo hetken hyllyllä huilannut
ja tietenkin heti piti testata miten Zamzara siinä toimii koska siinä pitäisi olla 6580 SID piiri
ainoa koneeni jossa sellainen on...
no menut siinäkin toimi ihan oikein ?!?
mutta äänien kanssa edelleen sama omituisuus kuin vanhoissa koneissakin 6581 Sidillä
joten nyt olen hieman ymmälläni että mistä moinen voi johtua siksi pyytäisinkin että muutkin testaisivat peliä
ja kertoisivat miten se heillä toimii ?!
Vicellä homma pelaa kuten pitääkin ja musat soi oikein
eli testatkaa aidoissa koneissa
kiitos.
kotsotaan sitten mitä asialle pitää tehdä 1.2 päivityksessä
johon on ainakin tulossa Turbo loader kiihdyttämään lataus nopeutta niille joilla ei
modulia siihen tarkoitukseen ole...
Kesälomat tulossa a tämä peli voisi olla yksi monista mitä nyt ehtii pelaamaan :thumbup:
Muistutus joululoma peliksi tämä !