Uutiset:

Genetic PET BBS Powered by Commodore 64
g-pet.tunk.org port:1025

Main Menu

Mitä pelejä olet pelannut lävitse ilman huijauksia ?

Aloittaja virgo, helmikuu 20, 2015, 06:18

« edellinen - seuraava »

virgo

itse olen pelannut ainakin seuraavat pelit
sen mitä muistan varmasti olen unohtanut montakin nämä ovat jääneet mieleen

Last Ninja 1,2
Commando
Space Rogue (vain yhden kerran pelissä on monia vaihtoehtoisia loppuja)
Bruce Lee
Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500

C64'er

Ainoa peli jonka pelasin aikoinaan läpi ns. cheattimodella eli loppumattomat elämät (AR6 moduulilla) oli Uuno Turhapuro muuttaa maalle. Meinas hermot mennä helpommallakin tasolla. :P
Joten loppumattomat elämät ja koko peli läpi vaikeimmalla tasolla. Joka on niin masokisti taso, että oksat pois ja pala latvaa. :D

romppainen

Todella moni pelihän vain pyörähti jossain vaiheessa ympäri takaisin alkuun eikä sinänsä päättynyt ollenkaan, tällaisia tapauksia ei jaksa edes muistaa. Jonkinlaisilla lopuilla varustetuista tulee äkkipäätään mieleen Giana Sisters, Target Renegade, Turrican II ja Turbo Outrun.

Uuno on kyllä yksi sadistisimpia kokemuksia ikinä jopa loppumattomien elämienkin kanssa, pelissähän on jopa kaksi erilaista loppua riippuen siitä saako vaadittavan rahamäärän kokoon vai ei ja käytännössä vaadittavan potin saavuttaminen on mahdotonta millään muulla kuin vaikeimmalla tasolla...

Tumppi

Useampia Boulder Dash pelejä tuli pelailtua "läpi". Sehän alkaa aina alusta sitten hieman vaikeampana. Bruce Lee meni myös joskus läpi.
Itse en koskaan Hunch Back peliä läpi päässyt mutta töissä yksi kaveri pelasi sen läpi emulaattorissa pc:llä (joo, oli hiljaisempi päivä töissä...)

Toni_Sarja

The Great Escape nyt päällimmäisenä  :)

Sitten muistuu muutama helpompi peli kuten Ikari Warriors.

Urheilu- ja jotkut kilpa-ajo pelit oli asia erikseen.

fmatic

Kaikkea edes muistaa :old:, mutta päällimmäisenä mieleen ovat jääneet:

The Great Escape
Times of Lore
Ultima 5 (tästä oikeasti olen ylpeä, mutta kyllä siihen aikaakin meni päästä kaikesta jyvälle)
Ultima 4
Wizardry
Pool of Radiance

Zilverfang

The Great Giana Sisters (Amiga)

Nyt meni tämäkin versio ensimmäistä kertaa läpi. C64-version olen läpäissyt lukemattomia kertoja.

Tavoite oli mennä kaikki kentät läpi, mutta pää kolahti vahingossa pari kertaa näkymättömään warppilohkareeseen.

Tuli tämän myötä myös jätettyä konkreettisesti jälki yhteen alkuperäiseen Giana-diskettiin, kun tarpeeksi korkeat pisteet on mahdollista kirjoittaa disketille. En tiedä kuka Jari on, mutta lälläslää, oma nimimerkki koreilee nyt pelintekijöiden perässä kolmossijalla.




m3m

Äkkiseltään muistan ainakin pelanneeni läpi:
Defender of the Crown
Turrican II

Varmaan monta muutakin peliä on tullut pelattua läpi, en vaan enää muista. Kokeilin Vice:llä pelata Defender of the Crown:ia ja pääsin heti läpi pelistä kaksi kerran peräkkäin vaikka viime pelikerrasta oli kulunut 25 vuotta :D

retroman

En muista kaikkia,mutta muutama on jäänyt mieleen.

1. Commando
Tuonkin saa ns.ympäripelattua.Eli ts. alkaa sama show,mistä alkoikin.
Sitä en muista monta kertaa olen tahkonnut tuon ympäri.Mutta aikaa siihen silloin meni tuntukaupalla,joten voisi päätellä,että aika monta kertaa on tullut.
2 Donkey kong.

Näin aluksi.

bloodycut


junnu78