Uutiset:

Genetic PET BBS Powered by Commodore 64
g-pet.tunk.org port:1025

Main Menu

Decathlon -kisa

Aloittaja Jarskimo, toukokuu 14, 2012, 16:40

« edellinen - seuraava »

Jarskimo

Eiköhän ollu jo aika laittaa tämmöinen kisa ilmoille :D

Eli otetaan kisaa Decathlon pelissä, samantyylisesti kuin tuossa Stunt Car Racer kisassa. Jokainen käyttäjä yrittää rikkoa toistensa ennätyksiä ja omia ennätyksiä. Ja olisi hyvä jos postaisitte tuloksen lisäki jonkin kuvan josta näkee tuloksen, emmehän me halua huijata toisiamme?  ;)

Voit pelata peliä joko aidolla kuusnepulilla ja lasketaan nyt emulaattoritkin mukaan. Emulaattorilla on vain hieman vaikeampi pelata kuin aidolla kuusnepulilla, ellet satu omistamaan jotain joikkaria joka toimii tietokoneella. Joikkarin merkillä ei sinänsä ole väliä millä pelaat, pelaa sillä mikä tuntuu parhaimmalta sinun käteesi.

Kuvat varmaan kannattaa laittaa aluksi jonnekin kuvasivulle josta sitten linkkaa linkillä tänne tai heität tähän liitteeksi kuvan.

100 metriä
1. bloodycut - 0:08:70
2. Bakels - 0:10:60
3. Jarskimo - 0:10:96

Pituushyppy
1. bloodycut - 9,54m

Kuulantyöntö
1. bloodycut - 23,59m

Korkeushyppy
1. bloodycut - 2,20m

400 metriä
1. bloodycut - 39,28s

110 metrin aitajuoksu
1. bloodycut - 11,60s

Kiekonheitto
1. bloodycut - 71,55m

Seiväshyppy
1. bloodycut - 5,0m

Keihäänheitto
1. bloodycut - 101,13m

1500 metriä
1. bloodycut - 3:33:52
2. Jarskimo - 3:38:54

Yhteistulos
1. bloodycut - 12075

Onnea kisaan!!!  ;D

exSyntaxError

Lainaus käyttäjältä: Jarskimo - toukokuu 14, 2012, 16:40
Joikkarin merkillä ei sinänsä ole väliä millä pelaat, pelaa sillä mikä tuntuu parhaimmalta sinun käteesi.
Saako käyttää toista konetta joykkarina?  :P

Taustaa: Tämä rakennusohje taisi olla joskus muinoin printtilehdessä. Kyseessä siis sellainen kokoonpano, että toinen kuuslankku (nro1) laitettiin ohjaamaan toisen kuusnepan (nro2) joykkaporttia. Välissä oli lisäksi aito joystick. 2:ssa peli pyörimään ja 1 tallettamaan joystikin liikkeet. Nro 1:lla voitiin sitten toistaa joystikin liikkeet vaikka kuinka monesti ja 2:ssa sama peli päälle ja liikkeitä pystyi tarvittaessa muuttamaan tai tehdä kaikki vaikka nopeutettuna ja tallennettu joystic-ohjaus pystyttiin tallettamaan.

Näin pystyi "pelaamaan" pelin aina samaan kohtaan ja jatkaa sitten itse siitä vaikka pelissä ei pelitallennusmahdollisuutta ollutkaan. Samaten jonkun vaikean kohdan ohi pääsi helpommin, kun pystyi esim käsin säätämään tarkasti jotkin liikkeet. Muistelisin, että ohjelma oli ihan basicilla tehty ja käytti TI$ -ajanmittauskäskyä jolla liikkeiden välistä aikaa mitattiin.
Printtilehdessä oli muitakin jäyniä rakennusohjeita kuuslankulle. Harmi ettei niitä lehtiä löydy enää mistään. Toinen harmi, ettei vastaavaa tee-se-itse henkisyyttä enää löydy yhdestäkään lehdestä. Ei edes tekniikan maailmasta.
Jos rahaa olisi, ei raha olisikaan mikään ongelma..

Jarskimo

Ei nyt ihan tommosii viritelmii  ;D Mutta kuulostaa kyllä aika jännältä viritelmältä.

Ite koitan saada jotai tuloksii jonain päivänä sitten kun ehdin


Jarskimo

Avataan peli tälläisellä surkealla 100 metrin tuloksella. 0:10:96

Löytyy mult näköjää joku vanha 1500 metrin tuloskin  3:38:54

romppainen

Mitäs voittaja saa, rannetuen ja Mobilat-tuubin?

exSyntaxError

Lainaus käyttäjältä: romppainen - toukokuu 16, 2012, 22:33
Mitäs voittaja saa, rannetuen ja Mobilat-tuubin?
;D Repesin.
Sanottavasti en itse jaksa näistä joysticin runkkaus -peleistä innostua sen paremmin muovi kuin aidolla nahkajoykkarillakaan pelattuna, mutta jos jostain löytyy nainen pel(t)ikaveriksi niin voin kyllä tämän kerran uhrautua lainaamalla tarvittavaa pelivälinettä..
Jos rahaa olisi, ei raha olisikaan mikään ongelma..

Bakels

Pitipä kokeilla tuota satasen sprinttiä: 10:60

Pelivälineenä Competition Pro


Jarskimo

Noniin, uskaltaahan muutkin kuin minä lisätä tuloksia. Minun pitää jonain päivänä lisäillä noita omia tuloksia tähän hieman lisää sillä niitä löytyy kun striimasin tätä peliä yhtenä päivänä

bloodycut

tolla CCS64 emulla tämänhetkiset tulokseni:
100m - 8,70s
Pituus - 9,54m
Kuula - 23,59m
Korkeus - 2,20m
400m - 39,28s
110m aidat - 11,60s
Kiekko - 71,55m
Seiväs - 5,0m
Keihäs - 101,13
1500m - 3.33,52
Yhteistulos - 12075 pistettä

Kuvaa ei ole koska CCS64 emun kuvia ei pysty skannaan koko näytöllä jolla pelaan

Jarskimo

huh huh, mitä tuloksia olet saanut  ;D Minun pitää kyllä tänään lisätä nuo minun vanhat tulokset joita en ole vielä lisäillyt tänne

exSyntaxError

Lainaus käyttäjältä: bloodycut - heinäkuu 14, 2012, 00:34
Kuvaa ei ole koska CCS64 emun kuvia ei pysty skannaan koko näytöllä jolla pelaan
Eikö fraps:llakaan onnistu?
Jos rahaa olisi, ei raha olisikaan mikään ongelma..

Jake64

#11
Kyllä tuo ALT-F2 (256)  toimi tai ALT-F1 (16) pitäis toimia, kokeiltu versiolla CCS64 V3.9. 3.0 versiolla kuvankaappauksissa ongelmia, ainakin bugilistan mukaan.

Muuten kannattaa tulostaa documents kansiossa oleva CCS64 Keyboard Layout.pdf tiedosto. Siinä on yhdellä paperilla kaikki tärkeimmät käskyt. Meni vähän aikaa, että löysin videoasetukset ALT-V täysruutu tilassa...