Kasettileimarit

Aloittaja virgo, elokuu 22, 2015, 19:03

« edellinen - seuraava »

virgo

laitetaan nyt tännekin ilmoitus jos niitä Turbo tapeja jossain olisi jemmassa !


Kasettilamerit


Kasettilamerit on vuosittain tai useammin, useimmiten Oldskoolilla järjestettävä vanhan datan pelastamiseen omistautunut tapahtuma. Eräs "tallennusskenen" tavoitteista on saada talteen alkuperäisten, koskemattomien levykkeiden virtuaalisia kopioita, mutta myös pelastaa yksityisihmisten kokoelmia. Merkittävää antia on myös "dumppaukseen" soveltuvien levyasemien rakentaminen ja dumppaukseen liittyvien teknisten ongelmien ratkominen.  Arkistointi jatkuu edelleen ja jos sinulla on alkuperäisiä kasetteja, diskettejä, turbotape-kasetteja tai ihan rehellisesti levyjä, joilla olisi piraattipelejä, demoja ja muuta aineistoa, kasettilameroijat ovat äärettömän kiinnostuneita niistä.

Turbo Tape -nauhojen lahjoitukset:  Jarkko Lehti, grue at iki piste fi

Alkuperäiset tai kopioidut disketit ja kasetit:  Aki Sivula, aki  piste sivula at iki piste fi

Lue lisää aiheesta Skrollin mainiosta artikkelista.
Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500

romppainen

Itse olen jo ollut Gruen kanssa puheissa ja jokunen nauha lähtee sinne suuntaan kunhan kerkiän kaivamaan, ei mitään hajua mitä sisältävät kun tulivat saksasta erään kamakasan mukana enkä ole jaksanut ruveta itse tsekkailemaan  :D