Mikä vituttaa tällä hetkellä?

Aloittaja Rlyeh, elokuu 24, 2006, 19:11

« edellinen - seuraava »

Rlyeh

Eli tämmönen uusi ketju, johon saisi listata asioita jotka kulloinkin ottavat pannuun.

Tänään minua vituttaa eläkekeläiset, jotka kitisevät kun saivat korotuksen asumistukeensa. "Wäääh, vain 11 euroa lisää". Perkele! Jos ei raha kelpaa, otetaan pois. Kyllä sille käyttöä löytyy, tehdään vaikka eduskuntaan lisärakennuksia.

Opiskelijat ja työttömät todennäköisesti olisivat vain tyytyväisiä jos tulot kasvaisivat.
Electrical engineer & console hobbyist

fmatic

#1
Jesh! Loistava ketju. Tänään kun ottaa huvudiin kaikki maan ja taivaan väliltä siispä terapoimaan itseään :)

1. Erittäin paljon vituttaa tiukkapipoiset työkaverit. Herra siunaa & varjele kun ihmisillä voi olla nuttura niin helvetin kireällä. Hieman jos erehtyy allekirjoittaneen työpaikalla viljelemään sarkasmia jo otetaan herukka nekkuun ja mökötetään kuin pahaiset kakarat. Koskaan eikä missään olosuhteissa ei kannata työskennellä työpaikalla jossa on a) pelkästään naisia joista suurin osa keski-ikäisiä b) kunta-alalla c) alipalkatulla alalla joihin voidaan soveltaa kohtia a ja b

2. Että mua riepoo tietyntyyppiset valopäät jotka huikkailevat typeryyksiä sähköpostilla piilossa mamman hameen alla lasi lämmitettyä maitoa ja pala pullapitkoa handussaan. Olen tuon tyyppisiin henkilöihin törmännyt mm. yrittäessäni äskettäin myydä pöytäkonettani. Eikö sieltä aina löydy joku vitun talousseiväs joka tulee itkemään, että "Et sä siitä saa enempää kuin 150e mä tiedän kun oon niin vitun kaikkitietävä tietokonehaxori ja mulle on turha tulla vittuilemaan tiäksä niinku täh?"

3. TV-Maksu on se iänikuinen riepomisen aihe. Voi ristus ny tuollaista soopaa mitä YLE suoltaa niin moisen maksunsa voisivat tunkea sinne minne valo ei paista

Asiasta kukkaruukkuun --->

4. Tosikot. Mua niin jurppii myös tosikot ja ihmiset jotka eivät ymmärrä sarkasmia tai joilla ei perkele ala lehmänkellot soittamaan jos allekirjoittaneen ulosanti on tarkoituksellisesti provosoivaa. Taas vedetään surutta se kuuluisa palkokasvi syvälle hengityselimiin ja itketään, että kui sää ny voit tuollaista mieltä olla ja kyllä mää en sitten ymmärrä ku sää oot tota mieltä voi itku parku vinku & vonku...

5. Foorumi yms poliisit. Hemmetti mä saan järestään hepslaakin jos eksyn jonnekin foorumille jossa joku poloinen erehtyy kysymään jotain niin jo on paikalla Konevitsan Poliisi-kuoro joka opastaa käyttämään hakua ja tämän poliisi lauman perässä rahjustaa muka hauskat pellet joita voinemme tässä yhteydessä kutsua nimellä "Vittupäät" laukomaan omia ah niin helvetin lapsellisia tai jo pystyyn kuolleita totuuksiaan: "EVVK", "Kiviäkin kiinnostaa", "Hanki elämä", "Et vaan osaa", "Elämä on" tai "Wanha" tämän massan perään hiihtelee vielä äidinkielenopettaja-syndroomaa potevat henkilöt jotka opastavat pilkkujen (,) pisteiden (.) ja yhdyssanojen oikeassa käytössä lopuksi heitetään ne kuluneet fraasit joilla korostetaan omaa erinomaisuutta, täydellisyyttä ja kaikkitietävyyttä: Lappeen ranta, yhdys sana ja hel sinki.

6. Ahdasmieliset ihmiset. Allekirjoittanut on radioharrastaja. Oikeammin kai DX-Kuuntelijaksikin voidaan tituleerata. Tähän harrasteeseen jos mihin on pesiytynyt lukuisia ahdasmielisiä ihmisiä. "Tää on ainoa ja oikea tapa harrastaa tätä harrastetta. Viedään hautaan saakka tämä harraste sellaisena kuin sitä aikoinaan 50-luvulla on alettu harrastaamaan. Kehitys ja muutokset ovat perseestä".

7. Pluto ei olekaan planeetta ;)

Lääkkeitä useimpiin ongelmiin:

Töihin aseenkantolupa, pippurisumutetta tai etälamautin. Mahdollisuus antaa lamauttava sähköisku emailin tai puhelimen kautta, internetin käyttökielto alle 18-vuotiaille, luetun sisäistämisen pakollinen oppitunti, kuullun ymmärtäminen jatko-opinnot, tyhmyyssuotimet, nappula jolla saadaan provosoituvan kuulijan aivoihin lähetettyä viesti: "Vittu haloo! Onks kotka kotona? Tää on hei kuule ihan vaan provosointia, sarkasmia etc. Vedä ny helvata soikoon ittes köyteen"

Huh! Johan helpotti...

Rlyeh

Loistavaa. Kohdat 2 ja 5 ärsyttävät minuakin päivästä toiseen tuolla toisella foorumilla jossa käyn. Mitään ei ikinä saisi kysyä, ja jokaiseen uuteen viestiin vastataan juuri kuvailemallasi tavalla. On ällistyttävää miten voi kirjoittaa viestin milloin hyvänsä, mihin vuorokaudenaikaan tahansa ja saada alle minuutissa sen "wanha" tms. vastauksen näiltä tyypeiltä.

Internetin käyttökielto alle 18-vuotiailta poistaisi kyllä nuo ongelmat. Minulla on työn puolesta pippurisumutin ja harrastusten puolesta useita aseenkantolupia, mutta ei niistä tässä ole apua, eihän nuo "isänmaan toivot" koskaan käy edes ulkona? Esim. Kuopion torilla ko. käytöksellä saisi turpaan jatkuvasti.

Electrical engineer & console hobbyist

Zak

Nyt puhu äijä kyllä niin asiaa kun voi olla!

Luit sä mun ajatuksia!  ;)

fmatic

Jahas jatketaanpa terapiaa. Tällä kertaa keljuttaa tänne foorumille mail.ru ja cashette yms. osoitteilla rekisteröityneet hiipparit. Päivittäin noita saa haravoida täältä pois. Mikä lie hinkuna kun näitä tänne ropisee. Käyttäjätunnukset ovat sitä luokkaa että tuskinpa Commodore kiinnostaa. Eipä noilta koskaan mitään viestejä tule eivätkä näytä spämmipaskaakaan tänne syytävän niin mikähän lie noidenkin tarina? Miksi nähdä moinen vaiva?

C64-79

Kohdasta 5 voi kyllä olla montaa mieltä (kuten kaikesta muustakin tietysti... ;)). Minusta nimenomaan ärsyttävintä ovat sellaiset foorumit, joissa joku aloittaa jatkuvasti uusia threadejä samasta aiheesta ja joskus tämä joku vieläpä loukkaantuu siitä, kun vanhemmat käyttäjät kehoittavat käyttämään searchiä tai osoittavat linkin vanhaan keskusteluun. Toki jälkimmäinen tapa on kohteliaampi, mutta loputtomiin ei kenenkään tarvitse toisten puolesta valmiiksi etsiä. Ja tämä asia yleensä sanotaan jo hyvän foorumin säännöissäkin, että noin pitää menetellä. Eihän sillä niin suurta merkitystä ole jossakin hiljaisessa paikassa, kuten täällä, mutta annapa olla jossain muualla kun joka päivä tulee sama kysymys uuteen paikkaan... Itse olen tuhansia viestejä kirjoittanut jäsen eräissä paikoissa ja olen nähnyt asian varjopuolet.

Myöskään kirjoitusvirheistä huomauttelemisesta ei pitäisi loukkaantua, ellei se mene liiallisuuksiin (jokaiselle sattuu typoja). On nimittäin erittäin hankalaa tai joskus lähes mahdotonta ymmärtää eräiden tyyliä, johon kuuluu mm. 100 riviä tekstiä ilman kappalejakoja, välimerkkejä tai isoja alkukirjaimia... Sitten vielä vaaditaan vastauksia, tajuamatta että oma ilmaisu vaikuttaa muiden lukemis- ja vastaamishalukkuuteen.

Pitka_Masa

Olen norkoillut täällä yksin pitkin päivää...  

BEAT!!

LainaaOlen norkoillut täällä yksin pitkin päivää...  
heh.

No tällähetkellä ketuttaa jäinen keli ulkona. Lumi ja pakkanen on kyllä ihan mukava yhdistelmä, mutta vesi ja jää ei :)
Hirosima 45
Tshernobyl 86
Windows 95

FEEL THE BEAT!!

fmatic

Tällä hetkellä ykkösvitutus koskee näitä foorumin spämmirekisteröitymisiä. Näitä itärajan takaa tulevia on nyt riesaksi asti ja niitä saa olla päivittäin poistamassa. Tässä perkeleen Yabburassa ei ole asetusta että kaikki uudet rekisteröityneet pitäisi minun hyväksyä. Eikä oikeen löydy sellaista boardia johon sais helposti siirrettyä vanhat viestit joten tämän kanssa joutuu nyt sitten vaan elämään.

Rlyeh

Uusi oskilloskooppi särkyi postin käsittelyssä, ja huoltoliikkeen kustannusarvio korjauksesta on 480 euroa. Myyjä ei tietenkään ota rikkinäistä takaisin, eikä postilaitos korvaa kun paketissa ei ole ulospäin näkyviä jälkiä.
Electrical engineer & console hobbyist

Slimex

Vituttaa että tuli luovuttua omasta superkovasta kuuslankusta 90-luvulla... Kohta ei verikää kierrä... Sen vuoksi juon nyt tänään jallukolaa ja tuelta!
no pain, no c64

Anza

Postin, eiku Itellan, pakettimaksut. Alkaa tulla romun haalimiselle hintaa.. perkele.

Slimex

1084S ja kuoleman vihellys... prkl!  >:( Ei sitte pelata Amigalla... tana!  :'(
no pain, no c64

Jarskimo

Minua ketuttaa eniten se, ettei täällä foorumilla käy porukkaa paljon paskaakaan. Sentään muutamat täällä käyvät ja se on mielestäni hyvä juttu

fmatic

Kyllä täällä porukkaa käy, mutta harva osallistuu keskusteluun. Commodore-laitteet kun vetoavat nimenomaan yli 30-vuotiaisiin, jotka taitavat olla laiskoja keskustelemaan ;) Konsolisukupolvi hengailee muilla foorumeilla valitettavasti. Silti foorumimme on suht hyvä tiedonkalastukseen, sillä lopulta kuitenkin joku vastaa ja opastaa. Aikaa toki siihen voi mennä.