Uutiset:

C=Foorumin Usein Esitetyt Kysymykset:
http://www.com64.net/foorumi/index.php?action=faq

Main Menu

pikkusormen annoin...

Aloittaja realtumpelo, lokakuu 28, 2005, 08:45

« edellinen - seuraava »

realtumpelo

ja menin sitten ostamaan C64:n

kihlatulleni (joka ei peleistä perusta laisinkaan) selitys oli seuraava: "no kun halvalla sai" ::) (siis varsinainen kauppahinta ei ollut pikkusormeni kuitenkaan)


natiaisena halusin niiiiiiiiin kovasti oman kuusnepan, mutta äiti ei sitä ikinä ostanut ja jouduin aina ravaamaan kavereilla pelaamassa, mutta, onneksi nyt, lähestyessäni kolmeakymmentä ikävuotta pystyin jo ihan itse ostamaan sellaisen  ;D

ainoa varjopuoli tässä autuudessa on se, että ei ole pelin peliä  :'(

mutta onneksi vanhan sydäntä lämmittää kun tietää että tuolla se Helmi odottaa minua, ihan ihka omana  :D

Helmen kavereina on mm. useampi NES-konsoli joista ainakin yksi on käynyt läpi muutostyön ja iso läjä pelejä erilaisten ohjaimien kera, Snes peleineen löytyy myös, megadrive pelien ja useamman ohjaimen kanssa, muutama ykkös pleikkakin on joista toinen modattu ja tietysti sitten pelejä niihinkin..

että tälläinen tyyppi sitten päätti liittyä foorumiin :)

This is me, whats your excuse?

C64-79

Tervetuloa! Hyvän laitteen hankit, parhaimman mitä koskaan on tehty IMO.

Uusia jäseniä tänne kyllä tarvittaisiinkin, ja paljon. On nimittäin hiljaisin foorumi mitä ikinä olen internetissä nähnyt...  :-/

realtumpelo

kiitos kiitos!

katsotaanpa jos saataisiin sitten vähän enempi eloa tänne jos kerta niin hiljaista on...
This is me, whats your excuse?

Pitka_Masa

Joo, kyllä tänne kaivattaisiinkin vähän eloa. Tervetuloa boardille ja mainostathan muuallakin.  ;)

fmatic

Tervetuloa vaan realtumpelo foorumille. Onhan tämä kieltämättä melkoisen hiljainen boardi ja sitä se on ollutkin lähes aina...eikä se välttämättä maailman kauhein asia olekaan vaikkei väkeä käykään ovista ja ikkunoista kunhan boardille kasaantuu edes pienehkö Commodore-harrastajien joukko niin olen tyytyväinen.


KARRA

Huuto.netistä löytyy aika hyvin kassupelejä ja kaikki on pelittäny hyvin mitä olen sieltä ostanu.

realtumpelo

juuh, täytynee alkaa sitten metsästämään vähän pidemmän kaavan mukaan niitä pelejä. tänään löysin paikallisesta divarista yhden (!!!) pelikasetin. oli vielä alkuvkosta ollut suurempi kasa niitä pelejä, mutta, myöhästyin, damn. no, parempi onni ens kerralla..

toisaalta, onhan mun muutkin pelikokoelmat alkanu aina siitä yhdestä tai kahdesta pelistä.. ja siitä ne sitten on kasvanu   :)
This is me, whats your excuse?

realtumpelo

kjäh kjäh.. no nyt on sitten jo lerppuasema ja kasa lerppuja :D
This is me, whats your excuse?

realtumpelo

no joo-o, nyt on sit mopo karannu ihan oikeesti käsistä  :-/ eihän tähän loppua saa...
This is me, whats your excuse?