C-64 EMULAATTORIT

Aloittaja Forbidden, joulukuu 11, 2007, 21:51

« edellinen - seuraava »

Forbidden

Sain pelit toimimaan. Kiitos kaikille auttaneille, oli kyl paljon apua!!!!!  Mutta edelleen on voimassa tuo edellisessä viestissä kysymäni , kun peli ei näy koko näytöllä, ainoastaan sellainen aika pieni laatikko keskellä kuvaruutua ja loput ympärillä mustaa vaikka laitoin FULL SCREEN ?? Olishan se kiva pelata kun peli olis koko näytöllä näitä legendaarisia pelejä, saakohan sitä vielä jostain säädettyä koko näytölle?? KIITOS TAASEN  :D

Anza

Mulla VICE on double size -koossa omassa ikkunassaan, eli tuplat siitä pikku laatikosta josta ei kyllä näe mitään. Itseänikin kiinnostaisi saada se full screeniin ilman massiivisia surureunoja. Ehkä sen saa jostain ihan triviaalisti, en ole tutkinut isommin.

Forbidden

Niimpä, olisko muilla tietoa asiasta , että sais ihan koko ruudulla nauttia peleistä,kommentteja??  ::)

Syntax_Error

#18
Lainaa...kun peli ei näy koko näytöllä, ainoastaan sellainen aika pieni laatikko keskellä kuvaruutua ja loput ympärillä mustaa vaikka laitoin FULL SCREEN ?? ...
Klikkaa Vice:stä settings ja sitten videosettings.
Sitten valitset resoluutioksi parhaimman. (Asetus siis toimii vain kokonäyttötilassa)
http://img519.imageshack.us/img519/9353/image1fa4.jpg
Luultavasti 320 X 240 resoluutio antaa parhaimman kuvakoon. (Näyttö ja näytönohjain vaikuttaa asiaan)
Suurilla resoluutiolla tuloksena on lähes aina suuret mustat surureunat
5 rem - Sekodemo :) -
10 N=INT(200*RND(0)+1)
20 PRINT CHR$(N);
30 GOTO 10

Forbidden

Kiitos. Mulla oli valmiina 640x840 eikä sitä pienemmäksi saa,ainoastaan suuremmaksi ,silloinhan laatikko vaan pienenee  :(.  GeForce 7200 on mulla. Saakohan millään muulla konstilla sitä suuremmaksi??

Syntax_Error

LainaaKiitos. Mulla oli valmiina 640x840 eikä sitä pienemmäksi saa,ainoastaan suuremmaksi ,silloinhan laatikko vaan pienenee  :(.  GeForce 7200 on mulla. Saakohan millään muulla konstilla sitä suuremmaksi??
Noin alhaisia (320 X 240) resoluutioita ei ole enää aikoihin käytetty. Voi olla, että joko näyttö , näytönohjain taikka vista ei tue enää noita alle 640 x 480 resoluutioita. Voi olla jopa ettei mikään näistä tue. Luultavasti ongelmaan ei ole mitään ratkaisia. Kokeile silti kaikki mahdolliset asetukset videosettings osiosta. Jos mikään ei auta, ei ongelmaan taida olla mitään muuta ratkaisua, kun hommata jokin vanhempi halpa käytetty PC-kokoonpano ja tehdä siitä "C-64 pelikone".
5 rem - Sekodemo :) -
10 N=INT(200*RND(0)+1)
20 PRINT CHR$(N);
30 GOTO 10

Forbidden

Tietääkö kukaan tuosta klass 99 pelistä, näyttäis olevan skool dazen seuraaja. Mutta mistä sen sais ladattua koneelle??? Kiitos jälleen.

Syntax_Error

LainaaTietääkö kukaan tuosta klass 99 pelistä, näyttäis olevan skool dazen seuraaja. Mutta mistä sen sais ladattua koneelle??? Kiitos jälleen.
Tarkoittanet ? : http://www.pelikulma.net/pelitiedot.php?id=Klass%20of
5 rem - Sekodemo :) -
10 N=INT(200*RND(0)+1)
20 PRINT CHR$(N);
30 GOTO 10

Forbidden

Heips kaikille!!! Kuinka saa noita Amigan IPF- pelitiedostoja esim. ADF- tiedostoiksi että pelais WINUAE emulaattorissa?? Kiitos jälleen.

tukse

Kannattaa hakea ne ADF-filet suoraan vaikka täältä:
http://www.planetemu.net/index.php?section=roms&dat=257

Uskon että löytyy kaikki mitä oot löytäny IPF-filenä.

bloodycut

Vice Action Replay cartridgellä on erinomainen ratkaisu