• C64 paketin käypä hinta? 5 0 5 1

C64 paketin käypä hinta?

Aloittaja Retropelaaja 1994, helmikuu 26, 2016, 09:57

« edellinen - seuraava »

retroman

Lainaus käyttäjältä: fmatic - joulukuu 30, 2016, 23:08
En halua ketään tylyttää, mutta me setä-miehet jotka ollaan eletty tää aika joka nykyään on muodikkaasti retroa pidetään näitä laitteita arvossa, mutta me ei tätä tehdä euron kuvat silmissä. Toki fiksatuista laitteista pitää saada kohtuullinen korvaus (10-200€ romppeista riippuen) , mutta kun mennään puhtaasti ahneuden piiriin ja yritetään tehdä näillä laitteilla kylmästi rahaa, niin tällaiset junnut ovat mun silmissä surkeita ihmisriekaleita. Olen puhunut  :old:

Täysin samaa mieltä.
Olen kirjoittanut  :old:

repsu

Sitten se rojalite tavaran realisointi-puolueeton käsi tulee kuolinpesää siivoamaan, kuinka monet nyk-jannut heittää "wanhusten" keräilyt kaapista kaatopaikalle koska keräävät vain pölyä ja ovat 80-90 luvulta, näitä "tietämättömiä" on todellakin maailma väärällään, olen näin itse nähnyt :(
:smash:
Genesis Forever Young

retroman

Lainaus käyttäjältä: repsu - huhtikuu 10, 2017, 12:16
Sitten se rojalite tavaran realisointi-puolueeton käsi tulee kuolinpesää siivoamaan, kuinka monet nyk-jannut heittää "wanhusten" keräilyt kaapista kaatopaikalle koska keräävät vain pölyä ja ovat 80-90 luvulta, näitä "tietämättömiä" on todellakin maailma väärällään, olen näin itse nähnyt :(
:smash:

Paitsi,jos on Testamentti tehty,niin nämä realisointi firman kääkät jää nuolemaan näppejään. :laugh:

retroman

Lainaus käyttäjältä: Teekoo - joulukuu 06, 2016, 15:42
Lainaus käyttäjältä: repsu - joulukuu 05, 2016, 12:51
Teekoo: Samaa kun kyseleepi "Centronixiin matriisitulostinta"  ;D
Gigantilla on nyt kovat paineet, mainostaa joka paikassa että heiltä saa Apple-omena tuotteet _asiantuntemuksella_  :laugh:

Joo, olisi mielenkiintoista nähdä ilmeet kun tuollaista (Centronixiin matriisitulostinta) tiedustelisi :-D

Niin olisi,kun Joulukin on tulossa. :D
Jos Vaikka Gigantista tai jostain muusta leluliikkeestä kävisi kyselemässä piruuttaan. :P
Vakavasti ottaen niitä on myynnissä uutena(kin),muttei Gigantissa tai jossakin muualla rupukaupoissa.
Ja hinta on sitten sen mukainen,eli tuohta saa olla,vaikka olisi käytetty.
Se hyvä puoli näissä on,ettei ole laskuria kuinka monta sivua olet tulostellut ja sitten alkaa ihme "vikoja" tulla.
Laatulaite ainakin minun OKI Microline 320 Elite printteri,johon löyty ajurit jopa windows 3.x:ään valmistajan sivuilta.

http://my.okidata.com/PP-ML320.nsf?opendatabase