Uutiset:

C=Foorumi suosittelee: Saku-Foorumi
http://saku.bbs.fi/cgi-bin/discus/discus.cgi

Main Menu

oil imperium

Aloittaja junnu78, maaliskuu 29, 2014, 12:00

« edellinen - seuraava »

junnu78

Olisko jollain toimivaa, tai saiskos joku toimivan d64 tiedoston kyseisestä pelistä?
Koittannut netin syövereistä ettiä, mutta kaikki mitä itse löytänyt, eivät ole toimineet.

Antti

Oletko Gamebase64 v11:n versiota kokeillut? Ainakin WinVICEssä lähti päälle.

exSyntaxError

#2
Arnoldinkin näytti emulla toimivan, mutta on saksaversio ftp://arnold.c64.org/pub/games/o/Oil_Imperium.reLine.OUG.zip
(kun tulee oil imperium tekstinen logo-kuva, vaihda joystickporttia ykkösestä kakkoseen emusta ja paina fire)
Jos rahaa olisi, ei raha olisikaan mikään ongelma..

romppainen

Ihme on jos Nostalgian laatukräkki ei toimi, ei vain välttämättä satu ensimmäisenä etsiessä silmään koska lähteenä käytetty jenkkiversio levitettiin eri nimellä.

http://www.gamebase64.com/game.php?id=12093

junnu78

Tuota olen yrittänyt, vaan turhaan.

romppainen

Mitä se sitten tekee tai ei tee? Hyvin tuo tuntuu itsellä huilaavan.

junnu78

Se vaan ei lähde sitä lataamaan.. Jää loadin lukemaan vaikka päiväks..
Itse en yritä mitään pc emuja käyttään vaan puhtaasti c64+muistikortinlukijaa.

romppainen

Lainaus käyttäjältä: junnu78 - maaliskuu 29, 2014, 22:00vaan puhtaasti c64+muistikortinlukijaa.
SD2IEC tai vastaava klooni? Sitten ei ole ihmekään ettei toimi, harva peli tukee suoraan noita edes murrettuna mikäli ei ole varta vasten tuota tarkoitusta varten väännetty versio. Kokeileppa ladata englanninkielinen versio täältä, tunge tiedostot kortille omaan kansioon ja koeta käynnistää sieltä.

junnu78

Kyllä mulla muuten noi pelit on tosi hyvin toiminnut.
Kyseinen peli nyt näköjään ei sit toiminut, paitsi jälkimmäinen linkki antoi avun :)


Lainaus käyttäjältä: romppainen - maaliskuu 29, 2014, 22:28
Lainaus käyttäjältä: junnu78 - maaliskuu 29, 2014, 22:00vaan puhtaasti c64+muistikortinlukijaa.
SD2IEC tai vastaava klooni? Sitten ei ole ihmekään ettei toimi, harva peli tukee suoraan noita edes murrettuna mikäli ei ole varta vasten tuota tarkoitusta varten väännetty versio. Kokeileppa ladata englanninkielinen versio täältä, tunge tiedostot kortille omaan kansioon ja koeta käynnistää sieltä.