C64 reload mk2

Aloittaja junnu78, joulukuu 16, 2017, 13:53

« edellinen - seuraava »

junnu78

Noniin. Nyt ois reload mk2 saatu koteloitua.
Hyvältähän tuo vaikuttaa ja jopa näyttää.
Onneks tässä mk2:ssa on vaihdettu nuo piirikantojen väri mustaksi. Tarvii myös tehdä tuo s-video kaapeli, niin näkee onko se kuinka paljon parempi, kuin tuo video out.

Odotan kovasti myös ultimaten levyä.
Pääsee sitten testailemaan, millainen se on sitten tähän versioon nähden.
Odotukset siitä on kovat lukemani perusteella.
Siinä kun ei tarvis pelailla enää näiden commodoren omien piirien kanssa.
Ja onhan siinä myös ympätty mukaan levyyn 1541 ultimate.

virgo

Ultimatesta saattas olla melko hyväksi Stand alone pohjaksi BBS pyörittämiselle
tarvis ko monitorin ja sähköö 
Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500

junnu78

Juu, sitä minäkin tuossa mietiskelin.
Katsotaan nyt, jahka ne sieltä valmistuvat.

junnu78

 Reloadedia tullut nyt käytettyä ja testailtua.
Ihan hyvä laite, tosin jos käyttää alkupään 6569 VIC II piiriä, sen kanssa on ongelmia. Ei aina käynnisty, vaan jää blackscreeniin. Ongelma on Jenssillä tiedossa ja tammikuussa 2018 pitäisi tulla korjauspäivitys, jolla kyseinen ongelma poistuu.
Asetuksista voi toki laittaa VIC II virrat 12v. Jolloin ongelma poistuu.
Muuten on ollut toimiva laite.

varaktori

Minun näkemykseni Reloadedista on se, että se on toimimaton paska ja että en kyseistä Jenssin humpuukipuljusta osta enää yhtään mitään. :bang:
Näin ne mielipiteet vaihtelee mutta jos kaikki olisivat asioista aina samaa mieltä, niin ei syntyisi keskustelua.  :smash:

junnu78

Näinhän se on.
Itse en vielä muuta vikaa tuosta ole löytänyt ja rehellisesti pistän tänne kokemuksia.
Jatkan testailua ja samalla odottelen ultimate 64 levyn valmistumista. Saa senkin sitten testiin. Sitä odotankin enemmän, kun tätä realoaded levyä.

varaktori

Juu sama juttu täällä päässä. Minun Reloaded oli ostettaessa paskana eli kauniimmin sanottuna D.O.A. kuollut saapuessaan. Näkemykseni sen suunnitelleesta kaverista on myös rehellisesti ihan omani.

Minä myöskin odottelen Ultimate-64:ää kuin kuuta nousevaa. Huhut kertovat, että heti tammikuun alussa olisi uudet webbisivut pystyssä ja sieltä sitten voi sitä käydä tilaamassa.  :worship:

varaktori

No nyt se Gideonin uusi webbisivu on pystyssä josta tuota Ultimate-64 värkkiä pääsee tilaamaan. On vain preorder lista jo täynnä joten ensimmäisten joukkoon ei taida enää päästä. Vaan tulossa se on.  :worship:

junnu78

Minäkin jäin pois preorder listalta, no nyt vaan odottelua. Eiköhän se joku päivä.