Uutiset:

Genetic Point BBS Powered by Amiga
g-point.tunk.org port:1024 tai 500

Main Menu

Red Storm Rising

Aloittaja bloodycut, helmikuu 15, 2007, 10:59

« edellinen - seuraava »

bloodycut

Kertokaa miten tässä pelissä vois tallentaa emulaattorilla Vicessa?

Olis mukava kuulla jos olette pelanneet pelin läpi. Itse olen pelannu 3-4 tuntia mut harmittaa ku ei voi tallentaa tilannetta.


bloodycut

kiinnostaisko ketään tää peli?

Pitka_Masa

#2
Hmmm... Löytyy CiBinä kasettiversio hyllystä, pelattua ei tule.

E: NÄkyykös tämä minun avatar tavallista isompana?

bloodycut


bloodycut

Noniin tulipahan tämäkin selvitettyä miten Vicessa voit tallentaa tilanteesi RSR:ssä. Kun olet pelannut jonkin aikaa ja sinulla on sisällä kakkoslevy niin kartan ollessa näkyvillä mistä haet vihulaisia voit quicksavella tallentaa kuvatallennuksella. Olen jo aika pitkällä World War III:ssa :) Pelatkaa tää peli läpi ja kertokaa miten pääsitte loppuun jne jne.

Snapshot -> Save snapshot image

Tämä toimii myös Pirateksessa missä kohti tahansa seilatessasi merellä.

C64'er

Onko kellään muuten tätä kyseistä peliä alkuperäisenä? Kysyn sen takia kun itselläni on tämä alkuperäisenä, mutta pelissä on valinnut vaikeudeksi Ultimate Levelin niin pelin aikana kun lataa "Tubet" niin "Load Tube" sana vilkkuu todella nopeasti. Mitä ei tapahdu muissa vaikeustasoissa joskus olen miettinyt että onko tuo bugi ollut kaikissa kappaleissa. Sillä aikoinaan tilasin pelin Tampereen Triosoftilta silloin sain käytetyn pelin uuden sijasta. Tästä napisin heille ja hyö laittoivat uuden tilalle mutta disketti oli jotenkin huonompi kun latauksen aikana piti kihinää.

bloodycut

kaverillani oli kassuversiona joskus muinoin, kaippa lerppuversioki jossaki väijjyy