Uutiset:

Genetic PET BBS Powered by Commodore 64
g-pet.tunk.org port:1025

Main Menu

Foorumi sekaisin kun käyttää kirjautuneena

Aloittaja Krisse, lokakuu 25, 2021, 20:17

« edellinen - seuraava »

Krisse

Mitähän nyt on käynyt kun tässä jonkun aikaa foorumi on pelannut mulla ihan pieleen jos olen kirjautuneena. Sama homma sekä Firefoxilla että Operalla. Kun klikkaan jotain otsikkoa niin homma näyttää tältä:


Blumenkraft

#1
Pitäisikö viestisi ohessa olla kuva, koska ainakaan minulla se ei lataa tekstin oheen mitään? Yrittää kyllä.

Edit: Nyt kun lisäsin oman viestini ketjun jatkoksi, niin latasi ensimmäisen viestin kuvankin.  ???

fmatic

Hämmentävää koska itselläni toimii Safarilla kaikki oikein siksipä jäänyt ongelmat huomaamatta. Ajetaanpa huoltoskriptit ja hämmästellään lisää.

Teekoo

Erikoista.
Minulla toimii ihan normaalisti, ja IE 5.5 :lla... selailin vanhoja viestiketjuja mihin olin itse kirjoittanut, ja kyllä kaikki näkyi normaalisti. Ja olen itse asiassa koko ajan myös kirjautuneena.

fmatic

Seurataan tilannetta, jos tulee enemmänkin ilmoituksia ongelmista. Sitä ennen kannattanee tyhjentää varulta selaimen välimuisti ja tarkistaa mahdollisimman monella selaimella ilmeneekö ongelmia. Itse olen nyt testannut iPadilla: Safari & Chrome ja Windows 11: Edge, Opera ja Chrome, enkä ole mitää kuvattuja ongelmia havainnut.

Blumenkraft

#5
Itselläni foorumi toimii mielestäni oikein (kaiketi), mutta tämän langan kanssa aloitusviestin kuvaliite ei taas lataakaan, olin sitten kirjautuneena tai en. Eilen se latasi sen lopulta, kun lisäsin oman viestini. Mutta muuten se vaan yrittää ladata sitä koskaan onnistumatta (välilehden latausanimaation mukaan). Katsotaas miten nyt käy.  :)

Edit: Taas sama homma, eli kun olin lisännyt tämän viestin ja palasin lukemaan lankaa, niin kuva yllättäen latasikin.

fmatic

Kuva on linkitetty ulkoiseen lähteeseen eli oisko sen kanssa jotain hämminkiä? Itselläni se kuitenkin näkyy jatkuvasti  :smash:

Krisse

Niin, Firefoxilla ja Operalla sillon testasin eikä kirjautuneena toiminut mutta nyt toimii.

Teekoo

Minulla aloitusviestin kuvaliite koko ajan näkyvissä, olen aina kirjautuneena ja selain IE 5.5.

Blumenkraft

Tein testailuja, ja saan tuon kuvan lataamattomuudesta syyttää itseäni, että käytän Ghosteryä. Moinen lisäke rikkoo sen verran juttuja sivuilla, että taitaa mennä vaihtoon.