miksi hommat ei etene ?

Aloittaja virgo, tammikuu 20, 2015, 15:24

« edellinen - seuraava »

virgo

tässä hieman kuvaa pajastani viimeisin kuva oli vain pöydästä jonka ääreen en siis enään pääse koska...

ehkä mun pitäisi viimen tehdä tuo remontti loppuun ja vasta sitten tehdä jotain muita projekteja  :laugh:
Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500

retroman

#1
Välillä oli oma kämppä hmm. hieman sekava.Mutta oli pakko laittaa järjestykseen.kun ei löytänyt mitä missäkin on.
Ja piti steppailla että pääsi jonnekin kulkemaan.Nyt on c64/vic20 kamat paikallaan ja lähellä 486dx jolla voi siirellä
d.64 imageja tai muuten vain räplätä.Samoin Pääkone (pc) on toisessa huoneessa,jossa on myös Amiga jutskat+se dell (win98SE/os2 warp 4.52)+skanneri(t) ;)
Samoin kirjat/manuaalit on oikeilla paikoillaan. :old:
Ehken kannattaa nähdä järjestelyn vaiva,niin elämä helpottuu kummasti.(ainakin väliaikaisesti) :)

ps.vaikka on kaksio niin aika ahtaaksi käypi.
     seuraavana hankinta olisi vaikka VAX....

http://fi.wikipedia.org/wiki/VAX

exSyntaxError

#2
Lainaus käyttäjältä: virgo - tammikuu 20, 2015, 15:24
ehkä mun pitäisi viimen tehdä tuo remontti loppuun ja vasta sitten tehdä jotain muita projekteja  :laugh:
Mulla tahtoo olla usein sama vika. Nytkin on olkkarin lattialla purua, lastulevyjä, porakoneita, sirkkeli yms muuta perus olkariin kuuluvaa tavaraa :D Kaiuttimia taas rakentelen, joskin nyt kaverille. Viimeksi tein itselle tämmösen ja kämppä oli silloinkin, että hyvä kun sekaan mahtui vaikka noista kuvista sitä ei niin näe.

Tuo taso on muutes tehty lähes kokonaisuudessaan rakennustyömaan ylijäämätavarasta. Ruuvit, pakkelin ja maalin olen ostanut, muu oli kaatopaikalle menevää jotka pelastin roskalavalta (mdf:ää,vaneria, lastulevyä, koivua ja mäntyä kaikkia on tossa sekaisin). Keskellä on fuurumin henkeen retroa siinä mielessä, että tuo pioneerin stereo tuli 80 luvulla taloon samana päivänä kuin C64. Kuuslankku on sittemmin lähtenyt maailmalle, mutta pinohiiret on matkanneet mukana vuosikymmenet. Päädyissä on 6X9 autokajarit. Lieskat on pistosahalla tehty vanerista. Ehkä hiukan teinit koristeet, mutta oli jotenkin niin alastoman näköinen stereotaso ilman, niin tein sit tollaset.
Jos rahaa olisi, ei raha olisikaan mikään ongelma..

fmatic

Tuttua huttua. Kämppä on itelläkin välillä kuin pommin jäljeltä. Tosin talon kauniimpi osapuoli on ohjeistanut tarkasti, että näiden "rojujen" loppusijoituspaikka on täällä mun harrastehuoneessa, joten kaaos on pääasiassa omassa valtakunnassani :P Täällä sitä nökötän sulassa sovussa radiolaitteiden, wanhempien- ja uusimpien tietokoneiden ynnä muiden äärimmäisen tarpeellisen vekotuksen seassa. Mitäänhän ei koskan hävitetä, sillä koskaan ei tiedä milloin mitäkin häppäsvärkkiä tarvitsen  :laugh:

retroman

Sehän se on kun kaikki mahdollinen elekroniikka "roju" pitää säilöä(komerot täynnä) ja sitten jos heittää jonkun mäjelle,niin kohta huomaa sitä tarvitsevansa.
Kun sitten asuu omistusasunnossa ja on vielä taloyhtiön hallituksen jäsen,niin on pikku pakko pitää edes jonkinlainen järjestys päällä.

protek

Sama vika rahikaisella. Yläkerran huoneet odottaa remontointia ja siellä muuttoloodien kanssa sulassa sovussa on tilapäinen työpisteeni ja retronurkkaukseni. Kellariin pitäisi tehdä harrastehuone mutta se on työlistalla viimeisenä.