Uutiset:

C=Foorumi suosittelee: Skrolli
http://www.skrolli.fi

Main Menu

Vaikeimmat pelit

Aloittaja Jarskimo, syyskuu 26, 2010, 11:11

« edellinen - seuraava »

Jarskimo

En ainakaan äkkiseltään nähnyt että tällainen topicci olisi olemassa. No tein sen sitten.

Eli mitkä ovat vaikeimpia pelejä kuusnelosella. Itse voisin sanoa, että Gryzor on ihan helskutin vaikea. Se olisi ehkä kuusnelosen yksi parhaimmista peleistä, mutta se on pilattu idioottimaisella hyppimisellä. Eli joystickillä liikutaan ja ammutaan, mutta välilyönnistä hyppää :o Pitäisi olla kolme kättä, että tuota peliä voisi pelata

bloodycut

President is missing on mun mielestä aika vaikea, samoin Red Storm Rising

Joni

Cobra tulee kyllä minulle ekaksi mieleen. Siis niin helposti siinä pääsee kaikista hengistään eroon vaikka yrittää vaikka ja miten väistellä. Niin paljon sattunauisia vihulaisia tuli ja vielä instant kill -metodilla.  Osaltaan Cobrassakin oli aika huonosti mallennettu liikkeet, joka teki siitä myös lisää "haastetta"....

Toisaalta niin kuin topic:kin aloittajan Gryzor kohdalla niin todella hiostavan kokemuksen siitä sain todella näppärien kontrollien takia...

Siinä kaksi omaa painajaistani...  :(

bloodycut

LainaaEn ainakaan äkkiseltään nähnyt että tällainen topicci olisi olemassa. No tein sen sitten.

Eli mitkä ovat vaikeimpia pelejä kuusnelosella. Itse voisin sanoa, että Gryzor on ihan helskutin vaikea. Se olisi ehkä kuusnelosen yksi parhaimmista peleistä, mutta se on
pilattu idioottimaisella hyppimisellä. Eli joystickillä liikutaan ja ammutaan, mutta välilyönnistä hyppää :o Pitäisi olla kolme kättä, että tuota peliä voisi pelata

Paina jalalla spacea niinku esim. Operation Wolfissa

Jake64

#4
Lainaa
Paina jalalla spacea niinku esim. Operation Wolfissa

Tai joykkari ihan näppiksen eteen, niin voi nimettömällä tai pikkurillillä painella spacea.  8-)

Jalkaakin on muuten kokeiltu, mut nepa lattialla on aika vaarallinen paikka   ::)

Toni_Sarja

Mulle tuli heti mieleen Ocean:in peli Rambo II (vaikka miten yritti väistellä vihollisia niin aina tuli osumaa ja energiatkin kului nopsaan loppuun).
Toinen peli joka tuli mieleen on 007 - Licence to Kill. Siinä oli haastetta.

fmatic

Mulla meinas mennä aikoinaan järki Uuno Turhapuro Muuttaa Maalle - pelin kanssa. Sen verran rankat traumat tuosta jäi etten mokomaa ole sen koommin pelannut.
Hankalien pelien tittelin vois antaa myös peleille: Painter Boy, Rambo II ja Trapdoor. Jos joku tunnustaa tahkonneensa Trapdoorin läpi ilman ohjeistusta tarjoan oluet kun nähdään :D President is missing on yksi haastavimmista myös.

romppainen

Lainaus käyttäjältä: fmatic - joulukuu 04, 2010, 09:35Mulla meinas mennä aikoinaan järki Uuno Turhapuro Muuttaa Maalle - pelin kanssa. Sen verran rankat traumat tuosta jäi etten mokomaa ole sen koommin pelannut.

Juuri olin itsekin tätä mainitsemassa, todella sadistinen tekele. Jos oikein muistan niin en onnistunut pelaamaan tätä läpi edes helpoimmalla vaikeustasolla näyttämättä pelille Action Replayn pokefinderin avulla mitä kuuluu ja kuka käskee, ja niin kuin tuossa ei olisi jo tarpeeksi pelissä ei ole käsittääkseni mahdollista ansaita "hyvää" lopetusta muuten kuin hankalimmalla vaikeustasolla koska muissa peli ei kestä tarpeeksi kauan tavoitteen saavuttamiseen.

bloodycut

Lainaus käyttäjältä: romppainen - joulukuu 07, 2010, 19:41
Lainaus käyttäjältä: fmatic - joulukuu 04, 2010, 09:35Mulla meinas mennä aikoinaan järki Uuno Turhapuro Muuttaa Maalle - pelin kanssa. Sen verran rankat traumat tuosta jäi etten mokomaa ole sen koommin pelannut.

Juuri olin itsekin tätä mainitsemassa, todella sadistinen tekele. Jos oikein muistan niin en onnistunut pelaamaan tätä läpi edes helpoimmalla vaikeustasolla näyttämättä pelille Action Replayn pokefinderin avulla mitä kuuluu ja kuka käskee, ja niin kuin tuossa ei olisi jo tarpeeksi pelissä ei ole käsittääkseni mahdollista ansaita "hyvää" lopetusta muuten kuin hankalimmalla vaikeustasolla koska muissa peli ei kestä tarpeeksi kauan tavoitteen saavuttamiseen.

Action Repley VI käytettiin Last Ninja 2 kans useesti ja ilman sitä ei pelin läpipelaamista voinu ajatellakaan, nykyään emulaattorilla peli on lapsellisen helppo, en kyl käsitä miks se oli niin hankala kuusnepalla, kaiketi ohjain oli syynä joka tais olla muistaakseni naksuilotikkujen kunkku eiku ru**** eli Quickshot II.

Nii sellanen vaikee peli ilman huijauksia tuli mieleen ku Terminator 2 jota en päässy ku siihen kohtaan jossa piti kättä kasata.