Löytöjä Vintiltä!

Aloittaja puhveli, elokuu 19, 2007, 15:35

« edellinen - seuraava »

puhveli

Moi!

Kaikkea aarteita sitä porukoiden vintiltä löytyikin!

Kävin penkomassa suursiivouksen yhteydessä, ja oma vanha kullankallis C64C.malli siis ilmeisesti se hieman uudempi malli (ei leipälaatikko), ja sit vielä se vanha kunnon lerppu asema 1541-II mallia ja joystikit ja kaikki peli lerput tallessa ohjekirjoineen!

Pakkohan se oli sit samantein testata, että vieläkö vanha lähtee tulille ja  "naps" kaikki toimi kuin pakasta ois vedetty!

Siinä sitten laatikko poikineen omille kämpille mukaan ja nyt alkaa sormet syyhyää! Tästä se sit lähtee!

fmatic

#1
Hienoa :D Jälleen yksi kuusnepan pariin palaava fiilistelijä ja yksi "pelastettu" sielu lisää ;)



janikosk

Heh.Sama täällä, omia vanhoja kamoja kaivellessani löysin oman rakkaan kuusnepani.  :) Siinä on kasetti ja lerppuasema ja pelejä niin pirusti. Nooh nakkasin sen sit mukaani ja kokeilin että vieläkö herää henkiin, ja toimihan se.Nyt se sitten onkin aika ahkerassa käytössä minulla ja 3v.muksulla joka sitä ihan into piukassa pelaa.  ;D

Juusperi

#3
Heh. Löyty varaston perältä C64c ,kassuasema,1541-II,Action Replay MK VI sekä tikkuja ja pussillinen lerppu/kasetti pelejä. Siihen Action Replay moduliin on käyttöohjeet+pakkauskin tallella. Muuten kaikki vermeet alkuperäsessä kunnossa mut ite koneen kellastuneet kuoret maalattu joskus metallin violetiksi. Löytyy toinenkin ihan pakasta vedetyn näköinen konekin mutta toimivuudesta en tiedä.Jos tosta koneen kuoret vaihtais keskenään nii saa täysin alkuperäsen setin.  ;)

 Ja lisäystä edelliseen,löytyi myös SIMONS BASIC :in suomenkielinen opas. Itse SimonsBasic löytyi levyllä. Eikös se aikoinaan ollut moduulina myynnissä? Tietäjät hoi tarkennusta...
C=64c,1541c,1541-II,Action Replay 6,X1541,XE1541

Anza

Tietäispä vaan kuinka paljon Commodore-laitteita onkaan ihmisillä vinteillä ja varastoissa "unohtuneena". Ilahduttavissa määrin niitä putkahtelee päivänvaloon ja ne pääsevät takaisin pelikäyttöön tai ainakin kertyvät retrohörhöjen varastoihin. Vastaavasti C=-laitteita menee nykyään isot määrät vinteiltä ja varastoista suoraan roskiin tai elektroniikkakierrätykseen. Onneksi niitä pelastuu vielä kierrätyksestäkin jossain määrin aktiivisten "dyykkaajien" ansiosta.

Eikä rikkinäinen kuusnepa ole menetetty kuusnepa!! Mallista riippuen niissä on omat heikot kohtansa joista se vika toimimattomuuteen löytyy 90% tod.näköisyydellä. Että jos tuo sinunkin toinen kone osoittautuu risaksi niin vaihda kuoret ja lähetä toimimaton kone vaikka mulle, maksan noista toimimattomista jopa pari euroa. Tai jos haluat sen takaisin toimivana niin selvitän ensin vian ja kerron kustannusarvion (joka koostuu osien omakustannehinnasta + minimaalisesta vaivanpalkasta).


audituning

itse pongasin hirveän läjän 64 sälää töitten ohella kun siivottiin yhtä varastoa, omistaja sanoi että kaikki mitä löytyy voi heittää roskalavalle ja enhän minä missään nimessä ruvennut 64 lavalle heittämään tämmöistä löytyi --->

http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2926f+tdb-commodore-64.html

pelejä ja ilotikkuja ei valitettavasti löytynyt yhtään mutta sen verran voi itsekkin tähän hommaan panostaa että ostaa jostakin  ;D