Uutiset:

Genetic PET BBS Powered by Commodore 64
g-pet.tunk.org port:1025

Main Menu

Joykkari C64:lle!

Aloittaja Japi, syyskuu 12, 2005, 11:35

« edellinen - seuraava »

ZomBiE

Ite Emulla pelaten käytän Logitech dual actionia ja aidolla pelatessa vaihtoehtoina on TAC-2, Quickshot 2 ja QS2 Turbo. Paljon on tullut kyselyitä korjailuista mutta ei vielä korjattavaa :D

Anza

Noni, sain sitten itsekin aikaiseksi tuon Competiton Pro USB -tikun. Lievä pettymys kun vertaa aitoon asiaan.. Fire-napit tosiaan on aika tarkat mistä kohtaa painaa. Tiukoissa tilanteissa kun pitää tulittaa ihan tosissaan niin peukku ei pysy millään napin keskellä. Samoin ne pikku-Firet lähtee svidduun koska painelin niitä tahattomasti koko ajan. Riippuu tietty otteesta ja lapioiden koosta, mutta ainakin mulla tuli vahinkolaukauksia siihen tahtiin että ei kiitos. Muuten tikku vaikutti ok:lta vaikka olikin epäherkempi kuin nuo mulla olevat aidot. Mutta siis, en kadu 6 euron huutoani.

Johnny A.

Täällä on erilaisia uusia Joystickejä Commodore-koneille. Valmistaja sama noissa Competition Pro tikuissa?


http://amigakit.leamancomputing.com/catalog/index.php?cPath=52

c64

Tuommonen Competion pro pitäis kyllä hankkia itellekkin :).
 Pelailen tällähetkellä pad-ohjaimella(Super Pad) Jonka ostin aikanaan Pahasana.com:ista Taisi maksaa n.7e?  Ihan hyvä ohjain tuo pad:ikin on. Alkuun tulee aika helposti painettua hypätessä niitä nappeja kuten pleikkarinohjaimilla,vaikka pitäisi painaa ylöspäin nuolinäppäintä.

Jarskimo

#19
Löysin googlella tällaisen kytkentä kaavion.



Vois joskus tehdä NES ohjaimelle tollee.

Jarskimo

Onkos kellään mitään hajua tuosta Master Systemin ohjaimesta, että kummasta napissa on se action toiminto, ykkösessä vai kakkosessa? Ajattelin, että jos hommaisi sellaisen ohjaimen ja sitten juottaa sen napin mistä ei tapahdu mitään, ylöspäin napin rinnalle, niin silloin siitä napistakin voi hypätä.

repsu

Ehkä on jo myöhäistä vastata mutta Lahdessa joskus vuosi sitten hoisin retroa-areaa tietokonenurkka oy:ssä ja siellä on jotain kivaa retro, pelejä mutta myöskin taisi olla yhdessä nurkassa n.500kpl uusia joikkia, ei sellaisia tavanomaisia vaan hmm.. mitä ne nyt oli, yhteen käteen koko joikka siinä tappi ja pallukka, pentele kun en muista nimeä :( uusia olivat kävivät c-64:een hinta 5e/kpl.
numerosta 03-7830577 petteri tai Timo tietää niistä, josko vielä koko kasa on tallessa.

t.reima
Genesis Forever Young

elektra

Lainaus käyttäjältä: repsu - maaliskuu 09, 2011, 20:45
Ehkä on jo myöhäistä vastata mutta Lahdessa joskus vuosi sitten hoisin retroa-areaa tietokonenurkka oy:ssä ja siellä on jotain kivaa retro, pelejä mutta myöskin taisi olla yhdessä nurkassa n.500kpl uusia joikkia, ei sellaisia tavanomaisia vaan hmm.. mitä ne nyt oli, yhteen käteen koko joikka siinä tappi ja pallukka, pentele kun en muista nimeä :( uusia olivat kävivät c-64:een hinta 5e/kpl.
numerosta 03-7830577 petteri tai Timo tietää niistä, josko vielä koko kasa on tallessa.

t.reima

Minäkin kävin ko.kaupassa joskus penkomassa, Speed King-joystickeja olivat, ensisijaisesti Sega Master Systemille (2 erillistä firenappia) mutta toki C64:ssa toimivat. Hauska muotoilu tosiaan, itse pidän kovasti.

repsu

elektra: siistiä, olinkohan minä siellä vielä silloin duunissa? mä järkkäsin se sekasotkun hyllyille, huh. nyt tosin löytyy kätevästi jos joku tahtoo Spectrumille sen ja sen pelin listalta taikka 100kpl. pitäisi olla iisiä, miten ne sitten siellä kerkiää :( myymälän heput on ihan pihalla, ainoa kuka jotain systeemistäni tietää on paikan pomo :) tosin hinnat menee miten menee, kerran oli masterin kivoja uusia julisteita, mä postittelin niitä keräilijöille 20c/kpl. sitten hinta piti nostaa omistajan mielestä 1e/kpl. siihen loppui tilaukset, nooh meni vuosi, sitten seurailin miten paikkoja siivottiin ja siellä ne meni roskiin, onnex pelastin ja taas sain kaupata 20c/kpl  ::) tuo kaupan käynti siellä on vähän mielenkiintoista, hmm... silloin kun mä järkkäsin ne kamat niin silloin oli ostajan markkinat, oli amigaa, c-64:ta, nintendoa 8-bit jne.. me ei tiedetty hintatasosta mitään, moni meni varmasti ali-aidan sillä jotkut jaksoivat ostaa pelejä muoveissa ja läväyttää ne 3* hintaan huutonettiin :/ Nyt jäljellä taitaa c-64:sta olla vain pari uutta Terminator modulia 5e/kpl. voi kun siitä on niin kauan aikaa huoh.. muistot ne kauniit sellaiset, mä tykkäsin, tai onhan mulla pc:ssä emu, Ghettoblaster ja amiksessa pelattu -84 suuri hitti Jammin voi jestas mitä kaunottaria.

ite en oikein diggaa sitä joikan muotoilua, meneehän se käteen mutta jotenkin musta hankala :(
vanha spectravision oli kingi, se vaan natisi liitoksistaan kun pelattiin Explotin fistiä heheeheee....

t.reima
Genesis Forever Young