Kauppapalautteet

Aloittaja Jarskimo, maaliskuu 05, 2012, 19:31

« edellinen - seuraava »

Jarskimo

Ajattelin tehdä tällaisen aiheen, koska tämä on hyödyllinen. Eli tänne voitte antaa palautteen jos olette käynyt kauppaa jonkin foorumilaisen kanssa

Minä kävin kauppaa janikosk nimisen käyttäjän kanssa ja ainakin minun puoleltani kaupat sujuivat hyvin. Yhteydenpito oli loistavaa ja maksu tuli hyvin ajallaan.

Antti

Tämähän on hyvä idea Jarskimo  :)

Minulla sujui kaupat hyvin x3:n kanssa. Tavarat tuli hyvin pakattuna ja olivat juuri sitä mitä pitikin.

janikosk

Lainaus käyttäjältä: Jarskimo - maaliskuu 05, 2012, 19:31
Ajattelin tehdä tällaisen aiheen, koska tämä on hyödyllinen. Eli tänne voitte antaa palautteen jos olette käynyt kauppaa jonkin foorumilaisen kanssa

Minä kävin kauppaa janikosk nimisen käyttäjän kanssa ja ainakin minun puoleltani kaupat sujuivat hyvin. Yhteydenpito oli loistavaa ja maksu tuli hyvin ajallaan.

Hyvin sujui kaupat ja lehdet tuli perille. Kiitos Jarskimo:lle kaupoista. Suosittelen +++

fmatic

Hienoa kansalaisaktiivisuutta :) Pistin näkyvälle paikalle tämän. Itsellä on ollut sen verran hoppua ettei ole liiemmälti kerinnyt kuusnepan kanssa vehtaamaan. Mitä nyt tätä foorumia olen vilkuillut että pysyy homma kasassa :)