Uutiset:

C=Foorumi suosittelee: Skrolli
http://www.skrolli.fi

Main Menu

hyvää joulua kaikille

Aloittaja repsu, joulukuu 23, 2017, 22:36

« edellinen - seuraava »

repsu

Erittäin Hyvää, Kaunista, Hienoa, Commodoremaista Joulun aikaa Jokaiselle Sielulle  :worship:

Ajallista vuoden 2017 loppu aikaa, sekä uutta vuotta 2018, Rauhallista aikaa jokaiselle eläimelle kun uudenvuoden paukut tulee...
Genesis Forever Young

junnu78

Samoin myös täältä. Ja myös parempaa commodorimaista vuotta 2018  :old:

Misfit

Samoin täältä,

Jouluaattona koodaillaan pikkuisen VIC-20:lle, C16:lle ja ihan vähän Spectrumille.

fmatic

Hyvää Joulua täältäkin! Itsellä menee pyhät töissä, mutta iltasella kerkee rauhoittumaan ja käynnistämään kuusnepan. Hienoa huomata, että näin some-aikana foorumimme edelleen elää ja hengittää  :old:

retroman

Taisi jo olla Joulu ja uudenvuoden toivotukset kerren,mutta menköön vielä kerran kun on sopiva ajankohtakin.
Mutta saunan jälkeen VIC 20/64 tuille ja koodausta,demojen katselua,pelailua yms.
Ja sitten vielä 486 käyntiin,niin wot.
Amigalla (1200) pitää käydä purkeissa katsomassa,mitä on tullut.Sama hoituu 486 koneellakin.
Niin ne somet,Niitä ei yksinkertaisesti ole nykymuodossa minulla,paitsi tämä C=foorumi ja muutama muu vastaavanlainen oldskool juttu.
Jos yllämainittuja voi sanoa someksi ?

Btw.Niin se askeltenväli lyhenee,ja monttu lähenee.

repsu

Lainaus käyttäjältä: fmatic - joulukuu 24, 2017, 13:47
Hyvää Joulua täältäkin! Itsellä menee pyhät töissä, mutta iltasella kerkee rauhoittumaan ja käynnistämään kuusnepan. Hienoa huomata, että näin some-aikana foorumimme edelleen elää ja hengittää  :old:

Totta kait, some on täynnä "kakkaa" nämä bbs:t ovat c00lia, wanhoja, kivoja, täällä ovat todelliset argeologit.
Siitä, kun saa C64:n sinisen näytön näkymään rempan jälkeen, voi verrata siihen tunteeseen että tulee tippa silmään  :(
Niin iqhua nua laitteet ovatten, kaverilta kysäsin että paljonko kannattaa maksaa A1200:sta niin sanoin että n.50e.
Sillä on yksi, mutta en usko että mulle 50e:lla tuota möisi.

Monet kun ovat tyyliltään seuraavanlaisia:
- Joku ostaa Sinulta commodorea " ei tunne arvoa voi laskea rahassa, tämä on wanha, käytetty, näitä myydään netissä paljon paljon halvemmalla"
- Joku myy sinulle omaansa Commodorea:" tämä on sikaharvinainen, näitä on alle 100 maailmassa, tulee mukaan kaikkea kivaa (piratea)" jne jne...

:laugh:
Genesis Forever Young

bloodycut

Hyvää joulua kaikille kuusnepan käyttäjille

virgo

aina myöhässä mutta onnittelut joulusta ja tulevasta uudestavuodesta.
Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500

retroman

Grand old man toivottaa myös hyvät uudet vuodet 2018 kaikille oldskool laitteiden kanssa touhuavile. :old:
btw.2017 oli kaikkien aikojen huonoin vuosi,mitä eläissäni olen kokenut.
Esim.Oli autokolari (jossa en ollut syyllinen osapuoli ja auto meni lunastukseen) ja sen paperisotkun pyörittely.
Välillä ei IT järjestelmät toimineet,niin kuin me(e)dioissa annetaan se kuva miten helppoa on mukamas käyttää näitä. :smash:
Sanotaan että aika kultaa muistot,mutta moni asia toimi paremmin ennen.Enkä ole yksin tämän käsityksen kanssa,mitä olen jutellut ihmisten kanssa näistä.

varaktori

Joulu tuli ja meni, mutta hyvää uutta vuotta kaikille!  :worship: :thumbup:

Teekoo

Lainaus käyttäjältä: fmatic - joulukuu 24, 2017, 13:47
Hyvää Joulua täältäkin! Itsellä menee pyhät töissä, mutta iltasella kerkee rauhoittumaan ja käynnistämään kuusnepan. Hienoa huomata, että näin some-aikana foorumimme edelleen elää ja hengittää  :old:

Lisätään myöhäiset Hyvän Uuden Vuoden toivotukset kaikille tähän, ja sen sanon myös, että kyllä varmasti monet arvostavat näin some-aikanakin sitä, että on olemassa näitä foorumeita. Eivät kaikki halua ehkä käyttää somea ollenkaan, ja niistäkin jotka sitä käyttävät, löytyy varmasti niitä jotka pitävät myös oldskoolimmasta toimintamuodosta.

Itse olen vain foorumeita ja newssejä tietokone- ja autoharrastuksiin liittyen käyttänyt, ei ainakaan toistaiseksi mitään aikomusta somen käytöstä.