Uutiset:

Genetic Point BBS Powered by Amiga
g-point.tunk.org port:1024 tai 500

Main Menu
  • Bittinurkka - Commodore 64 arvosteluohjelma 5 0 5 2

Bittinurkka - Commodore 64 arvosteluohjelma

Aloittaja Jarskimo, joulukuu 12, 2011, 16:53

« edellinen - seuraava »

Blumenkraft

Sen haluaisin tietää, että miksi pitää olla alkuperäinen peliarvostelua varten, jos kotelo vilahtaa kuvassa ehkä sekunnin-pari?  :)

Jarskimo

Lainaus käyttäjältä: vsq - marraskuu 19, 2012, 13:01
Sen haluaisin tietää, että miksi pitää olla alkuperäinen peliarvostelua varten, jos kotelo vilahtaa kuvassa ehkä sekunnin-pari?  :)

Koska olen keräilijä

Mut joo, onhan se paljon nätimpää kun omistaa itse pelin ja silloin pystyn paljon paremmin paneutumaan peliin, vaikka sitä koteloa ei näykkään kuin pari sekunttia joskus. Mä oon vaa tämmönen. Emmä oikei osaa selittää, se on vähä niiku periaate, et pakko olla peli jos teen siitä arvostelun. Tätä on hankala selittää :D

exSyntaxError

#32
Kieli poskella heitetty sarkastinen vastaus, että kaikissa tämän topicin jaksoissa ei näy pelikansia. Mm:

Bittinurkka - The Great Giana Sisters (E01) [Re-upload]
Bittinurkka - Warhawk (E07) [Re-upload]
Bittinurkka - Hat Trick (E09) [Re-upload]
Bittinurkka - The Way Of The Exploding Fist (E11) [Re-upload] (kts. kohta 5:06 -> 5:10)

;)
Jos rahaa olisi, ei raha olisikaan mikään ongelma..

bloodycut

hyviä pätkiä kyl Jarskimo, näistä sais jo heleposti meiän dokkariin matskua

Jarskimo


exSyntaxError

#35
Olihan taas ihan hauska ja ihan hyvä arvosteluosakin.
Hieno automaattipapitsa sulla. Pistit siellä niin ranttaliksi, että jokos karjala olis taas meidän?
Jos rahaa olisi, ei raha olisikaan mikään ongelma..

Jarskimo

Lainaus käyttäjältä: exSyntaxError - joulukuu 06, 2012, 15:32
Pistit siellä niin ranttaliksi, että jokos karjala olis taas meidän?

Kyl pitäis olla, mut eivät luovuttaneet sitä, perhana  ;D

Jarskimo


NimimErkki


Jarskimo


romppainen

Jos sinulla se harmaisiin astuminen jo koitti niin seuraavaksi aihetta seuraten käsittelyyn Army Moves, Platoon tai Combat School  ;)

Jarskimo

Lainaus käyttäjältä: romppainen - tammikuu 19, 2013, 23:16
Jos sinulla se harmaisiin astuminen jo koitti niin seuraavaksi aihetta seuraten käsittelyyn Army Moves, Platoon tai Combat School  ;)

Mul on ollu just tälläne idea tässä ja mun piti tehdä semmoinen jakso ennen kuin astun tuonne, mutta enpä ehtinyt. Platoon saattaa löytyä multa joistain kokoelmista ja Combat School ja Army Moves löytyy ksettiversiona. Aiheeseen sopivia pelejä mulla on myös toi Airbourne Ranger

Jarskimo


Jarskimo

#43
Noin puolen vuoden tauon jälkeen tein uuden arvostelun. Toivottavasti tykkäätte  8)

Bittinurkka - Alien Storm [E25]

virgo

Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500