Uutiset:

Genetic PET BBS Powered by Commodore 64
g-pet.tunk.org port:1025

Main Menu

O: Commodore 128d

Aloittaja junnu78, huhtikuu 02, 2017, 13:09

« edellinen - seuraava »

junnu78

Hakusessa olisi commodore 128d, toimivana, myös näppäimistö pitää olla ehjä. Yv:llä tavoittaa.

repsu

Tuossa on mielestäni asiallinen paketti hintaan nähden huuto.netissä

[urlhttp://www.huuto.net/kohteet/commodore-128dcr-sd2iec-tac-2-tac30-fastloader-/441700093][/url]

Ulkomailla "pahemmat" maksaa n.400egee+postit.
Kaverilla on kanssa itse viritelty 128d mutta edes minä en viriteltyä möisi alle 200e:n, Diesel on sen verran klassikko  :old:
Genesis Forever Young

junnu78

Juu, tuommossia lisälaitteita ei tarvii, joten itelle ylihintainen.
Ulkomailta noita saa noin 100€ hintaan. Mutta katson tämän kotimaan tarjonnan ensin, vaikka näköjään täällä hinnat poskettomat tällä hetkellä. Noilla hinnoilla tässä kannattais alkaa omat koneet myymään.

repsu

Se on se ikuisuus kysymys. Ottaakko koneensa "lihoina" ja tehdä niillä rahoilla muuta. tiedän monia keräilijöitä jotka pitävät laitteita orginal boxeissa vitriiineissä niitä ihaillen, tosi asia on että kun tiimalasi on tyhjä niin pahimmillaan sukulaiset heittää nuo roskiin taikka kirppiksellä myyntiin 5e/kpl :(

Monia monia hyviä koneita meni romuiksi, kun ei tajunnut ajoissa pelastaa niitä kierrätyskeskuksista. Nyt ne maksaa mansikoita..
Muistaakseni huudossa pystyy myöskin ehdottamaan hintaa, jos kaveri on oikein tylsistynyt koneeseensa niin lähtee melkein 150e:lla  :old:
Genesis Forever Young

virgo

kun katsoo mitä koneen mukana tulee niin hinta on oikeastaan jo halpa
pitänee huomauttaa myös se että tuo ei ole normaali 128D mitä tässä maassa on nähty
vaan ensimmäistä revikkaa joka on yleisempi amerkian puolella
eli metallinen versio.
niitä ei kovin paljoa liiku PAL versioina

sitä paitsi C= tuotteet ovat viimeaikoina kokenee reippaan hinnan nousun Ebayssä
joten onnea etsintään ei se postittaminenkaan ilmaista ole
Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500

junnu78

Kone löytynyt ja ostettu.

repsu

Lainaus käyttäjältä: junnu78 - huhtikuu 03, 2017, 05:54
Kone löytynyt ja ostettu.

Hienoa, saako udella paljonko meni euroja jonoon?
Samaa mieltä minäkin olen että katselin ebayssä niin siellähän on 128D:t kalliimmat mitä Suomessa :o
Aivan järki poissa ebayn kanssa kun retroa metsästää  :old:
Genesis Forever Young

junnu78

100€ postikuluineen. Mielestäni ihan ok summa.
Minä en noille lisätarvikkeille paljoakaam perusta, kun niitä on nurkat täys jo muutenkin. Kaapissa lojuu tällä hetkellä kymmenkunta c64 leipälaatikkomallia. Jossain vaiheessa myydä niitä pois, kun hinnat tuntuu olevan niissäkin kohdillaan. Aikoinaan ostin isoja läjiä noita koneita toimivia ja parempikuntoisia 5€ kpl hintaan.Ja toimimattomista maksoin 3€ läjä. En muista paljonko yhdessä läjässä noita oli. Kaikki koneet sai kuntoon, mitkä oli myyty viallisena. Toisista puuttu vaan joitain piirejä. Osa oli pla vikaisia ja muistivikaisia.

repsu

Hyvät kaupat teit, johan posti nappaa 20-30egee.
Itse tykkäsin Dieselistä sen irrallisen näppiksen vuoksi.
Onnea uuteen kotiin  :thumbup:
Genesis Forever Young