Uutiset:

C=Foorumi suosittelee: Gameberry.net
http://www.gameberry.net

Main Menu

MoonFall

Aloittaja virgo, kesäkuu 03, 2012, 16:47

« edellinen - seuraava »

virgo

Kenelle on tuttu tämä peli ?

ellet ole vielä sitä pelannut ja tykkäät seikkailu peleistä kuten
Mercenary I,II
tässä on samaa tunnelmaa jos kesällä ei ole muuta tekemistä niin mikäpä sen hienompaa
kuin porukalla pelata tämä peli lävitse ja kertoa mitä kaikkea siellä on saanut kokea
yksin nämä pelit ovat ihan jees mutta jos jää jumiin on keinot vähissä
mutta purukalla pelaamisessa on se hyvä puoli että joku voi keksiä miten tuosta
plokki kohdasta pääsee lävitse

historiaa
peli jäi jukan viimeiseksi peliksi koska hänen sairautensa yltyi niin pahaksi että lääkärit kielsivät häneltä kaiken laisen koodaamisen ;(
Amiga versiokin oli tulossa mutta siitä tehtiin täysin susi versio jakelijan toimesta
joidenkin tietojen mukaa jukka ei saanut tästä pelistä kuin joitakin pieniä ennakko maksuja
kunnes Hewson meni konkursiin tai ajettiin konkurssin kuka tietäisi mikä oli lopullinen syy
no joka tapauksessa peli julkaisi lopulta sama firma mutta eri nimellä ja näin rojaltit ym. maksut
jäivät niille teilleen tästä on lisää guugelista
MB arvostelussakin oli jotain mainintaa tästä
Zzap64 lehdessä pisteitä tuli 84
netti foorumeita selaillessani tästä on ollut paljon puhetta ja porukka on ehdottanut oikeammaksi 94 pistettä
no jokainen arvostelee pelin omilla standardeillaan joten mukavaa pelielämystä

ps. pelissä oli ainakin 10 erillistä tehtävää ja yksi isompi eli ostaa kuun kaikki kaupungit
Barista saa hyviä myyntipaikkojen infoja kunhan ensin ottaa muutaman tuopposen
liian monesta menee navikointi kyvyt
huhutaan myös että kuulla olisi ihmisten kansoittamiakin salaisia kaupunkeja...
huijaamalla rahamäärät ei peliä pysty pelaamaan lävitse viimeinen tehtävä
ei onnistu jos on rikastunut liian hätäisesti mistä tämän tiedän no koska itse olen
tuon testannut joten pelin loppu on jäänyt näkemättä vaikka olen kaikki tehtävät suorittanut
kaupungit ostanut xD

MOONFALL
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=57760
Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500

virgo

Tässä vielä ohjeet jos menee sormi suuhun.

pelihän starttaa ko painaa alkuruudussa Fire

levyllä myös peli tausta tarina ;)

sen verran lisään ohjeisiin että Returnin painaminen muuttaa näytön Taistelu asetuksiin
eli kaikki ylimääräinen pois ja pelkästään tärkeät jutut näkyy kuten esim. viholliset
taistelumoodissa on siis jouheammat kontrollit ja ruudun päivitys on huomattavasti nopeampaa
Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500

C64'er

Itse omistan tämän pelin alkuperäisenä levykeversiona. Tässä pelissä on pieni bugi, joka ilmenee ainoastaan C-64C mallissa. Nimittäin näytön tietyssä kohtaa väpättää valkoinen viiva. Omistan kaksi C-64C malli joissa toisessa skandit ja toisessa ei ole ja kummassakin on sama bugi. Alkuperäisessä C-64 mallissa tätä bugia ei ole.