Foorumilaisia pelaamassa kuusnepalla

Aloittaja bloodycut, joulukuu 04, 2011, 22:24

« edellinen - seuraava »

bloodycut

Te joilla kamera on nii laittakaa se päälle kun pelaatte jotain tasavallan tietokoneella. Olis hauska nähdä minkälaisia reaktioita pelit teissä tuottaa. Linkurat tähän ketjuun. Tarkoitus ei ole että pelaatte jonkun pelin läpi vaan sitä perusmeininkiä mitä teillä pelin aikana näkkyy ja tapahtuu, tietty läpimenovideoitaki saa laittaa. Sais niinku yleiskuvaa siitä mitä kuusnepalla pelaaminen on, että se innostas uusia kuusnepalaisia. Emulaattoripelaamisiaki voi laittaa, mutta aito kuusnepa olis viel parempi vaihtoehto. Eiku videoimaan pelaamistanne. :D

Jarskimo

No mä tein tällaisen videon. Emulaattorilla pelattu, koska ei ole vielä tarvittavia välineitä että onnistuu aidolla raudalla

Let's Play - The Great Giana Sisters

bloodycut

ihan hauskoja pätkiä näin ens alakuun. ny kaivattas niitä urheilupelien pelaamisia

romppainen

Allekirjoittaneesta ei livekuvaa ole eikä tule, tämä naama tappaa talossa ja puutarhassa, mutta pienenä myönnytyksenä tässä otos niiltä ajoilta kun olin vielä nuori ja viaton:


bloodycut


Jarskimo

Olin kavereitten kanssa pelaamassa minun kuusnelosella ja vähän kuvattiin videotakin. Minun kaverit eivät ole koskaan sitten pelanneet kuusnelosella joten tässä videossa tulee esille sekin puoli miten vanhat pelit maistuvat nykyajan nuorille

Commodore 64 pelisessionit

bloodycut

onha se havaittavis tän päivän nuorista, ku kuusnepan pelit ei oo mitää NBA 2K12 tasoa tms, mut idea kuusnepan peleis on se tärken pointti, jonka toivois tämän päivän youngstereidenki tajuavan