Kirjoittaja Aihe: O: VIC-20 (Vain itse tietokone tai "peruspaketti")  (Luettu 82 kertaa)

Poissa Mozartkügel

• Tulokas
  • *
  • C64, C128, VIC-20, Amiga 500, Atari Lynx
    • Profiili
O: VIC-20 (Vain itse tietokone tai "peruspaketti")
« : Joulukuu 30, 2018, 23:29 »
Heips! Sattuisiko kenelläkään olemaan ylimääräinen VIC-20 kaapissa itkemässä? Jos on niin haluan pelastaa sen samantien. VIC-20 pääsisi kotiin missä sitä käytettäisiin usein sekä ohjelmointiin että pelaamiseen eikä sen tarvitsisi pölyttyä jossain laatikossa. :D

Mieluiten haluaisin ostaa toimivan suht. siistin (PAL) koneen ruskeilla F-napeilla ja kuusnepa yhteensopivalla virtalähde-plugilla, mutta ei sen tarvitse olla läheskään mikään "mint", vaikka hienokuntoistakin tietenkin mielellään saa tarjota. Hinnasta voi aina keskustella riippuen kunnosta. Ruskeat F-näppäimet, kuusnepa-plugi ja muutama valokuva koneesta ovat oikeastaan ainoat pakolliset jutut ekvaatiossa.

** Budjettia olisi n.110e + posti ** Pistäkää tarjousta yksityisviestillä **

Olen säästänyt Viciä varten joululahjaksi itselleni, mutta jostain syystä niitä ei näy huuto.netissä eikä torissa juuri nyt. Jos ei huvita foorumin kautta tehdä kauppoja niin voidaan tietenkin myös hoitaa lopullinen diili huutonetin kautta.

Tarvitsisin oikeastaan vain itse tietokoneen, mutta jos potentiaalinen myyjä välttämättä haluaa eroon myös esim virtalähteestä ja kasettiasemasta niin olen myös valmis ostamaan kokonaisen paketin jos sopiva löytyy.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2019, 21:51 kirjoittanut Mozartkügel »