Uutiset:

Genetic PET BBS Powered by Commodore 64
g-pet.tunk.org port:1025

Main Menu

Tuoreimmat viestit

#51
Pelit ja pelaaminen / Vs: Zamzara directors cut
Viimeisin viesti käyttäjältä virgo - joulukuu 28, 2022, 14:06
Muistutus joululoma peliksi tämä !
#52
Yleinen Commodore-keskustelu. / Vs: Kummitus talo
Viimeisin viesti käyttäjältä virgo - joulukuu 28, 2022, 13:56
Terve tuloa
BBS Laitteet ovat 24/7 päällä vuoden jokaisena päivänä
mitä  nyt muutamia kaatuiluja ja muita jumeja lukuun ottamatta
pyrkimys on pitää homma käynnissä loppuelämän eikä pistokkeita seinästä oteta
ennenkuin perikunta avaimet taloon saa !

#53
Pelit ja pelaaminen / Vs: Eye of the Beholder
Viimeisin viesti käyttäjältä virgo - joulukuu 28, 2022, 13:52
Eipä ole vielä testattu :(

TC ollut telakalla jo jonkun aikaa ja kaikki muukin harrastaminen

Tänään se tosin pitäs roudata takaisin hyöty käyttöön josko sitten tuotakin testaisin
viimeisin mitä sillä olen testannut oli tuo viime joulun Sonic
kyllä aika vain kuluu nopeaan nykyisin :(
#54
Pelit ja pelaaminen / Eye of the Beholder
Viimeisin viesti käyttäjältä Max - joulukuu 25, 2022, 15:05
Onko joku joka ei vielä ole kokeillut... https://eotb64.com/. Varsin makea varsinkin C128:lla kun saa kartan toiseen näyttöön - jos sellainen olisi, ja kaapeli, ja laitteisto johon pelin tallettaa. Kokeilin siis VICE:llä ja olihan siinä fiilistä. Tosin ainakin mulla hiiri oli aika kuminen, mutta ehkä se oli VICE:n ongelma. Ei tullut koskaan Amigalla pelattua läpi, ei jotenkin ollut fiilistä Dungeon Masterin jälkeen, se vaan tuntui paremmalta. Kaipa joku senkin vielä nepalle porttaisi... tai siis mieluummin C128:lle jotta saa kartan toiselle ruudulle. Ehkäpä sitten pitäisi rautakin viimein päivittää jotta pääsee pelaamaan.
#55
Bitin Nypläys / Vs: Luovuus esille! Esittele o...
Viimeisin viesti käyttäjältä Misfit - joulukuu 23, 2022, 21:21
Porttasin joulupelini myös C64:lle näin loman alkamisen kunniaksi.

#56
Yleinen Commodore-keskustelu. / Vs: Kummitus talo
Viimeisin viesti käyttäjältä Teekoo - joulukuu 21, 2022, 21:55
Itse käyn kyllä katsomassa Foorumia melkein joka kerta kun olen tietokoneen ääressä, mutta tänne kirjoittamisen suhteen vähän sama tunne kuin Misfit:llä, että jos ei ole jotain tärkeää sanottavaa, niin ei oikein kehtaa...
Retroilen kyllä itse suht säännöllisesti, kuusnelonen oli viime viikonloppunakin käytössä, VIC-20:llä voisi vaikka huomenna /joulunpyhinä seuraavaksi. Disketit ja kasetit on massamuisteina, minulla ei ole emulaattoreita. X1541 kaapeli on kyllä hyvä varuste, siinä aukesi ihan toinen maailma kun netistä ladattua materiaalia pystyy hyödyntämään.

Ja kyllä tämä Foorumilla vierailu , tänne kirjoittaminenkin on minulle retroilua kun olen aina täällä -01 vuoden PC:llä. Sehän tässä mukavaa onkin kun pystyy sen ajan selaimilla lukemaan ja postailemaan tänne, ei ole valitettavasti monia sellaisia sivuja enää pystyssä.
Täytyisi kyllä g-pointissa vierailla yhdellä retrommalla PC:llä, olet aivan oikeassa että näitä foorumia ja purkkeja pitäisi käyttää, kun tällaiseen nykypäivänä kerran mahdollisuus on.
#57
Yleinen Commodore-keskustelu. / Vs: Kummitus talo
Viimeisin viesti käyttäjältä romppainen - joulukuu 21, 2022, 16:35
Lueskelemassa tulee käytyä, kirjoittelut jääneet vähälle niin täällä kuin muuallakin. En minä jaksa nykyään enää oikein mitään.
#58
Yleinen Commodore-keskustelu. / Vs: Kummitus talo
Viimeisin viesti käyttäjältä Max - joulukuu 20, 2022, 11:03
Käyn täällä vilkuilemassa onko mitä uutta. Oma retroilu on viime aikoina ollut lähinnä Crew Nightfallin pelipakettien läpikäyntiä. Sitten kun siellä ei ole mitään uutta, olen käynyt läpi TOSEC-arkistoa, erityisesti siksi että muinoin oma C64-kauteni jäi suhteellisen lyhyeksi ja varmasti paljon on jäänyt näkemättä ja kokematta. Tähän mennessä: cartridget ja D64 A-kirjain selvitetty. On sitä kamaa paljon. Ja pelien jälkeen vielä demot ja kaikkea... ;D

Amigaa oli laidasta laitaan hyllyssä mutta myin ne pois pölyttymästä kun tuntui että 34v kokemuksella ei enää ollut houkuttimia... toki sinnekin kaikkea uutta tulee. A4000:n herkuilla säästin vielä, "highendiä" ehkä tulee vielä joku päivä tutkailtua. Ja kenties Spectrumin kasetteja...

Mulle retroilu on alkuperäistä tai emulaattoria. Välimuodot tuntuvat huijaukselta. Aina kun siis laitan koneen päälle, kaivan lerput esiin. Silloin kun haluan päästä helpommalla, CCS64, backuppina Vice jos ensinmainittu ei tykkää toimia.


#59
Yleinen Commodore-keskustelu. / Joulu demo
Viimeisin viesti käyttäjältä virgo - joulukuu 19, 2022, 15:33
Tiimi väänsi sitten Joulu demon
hyvää joulua !!

T: Gorbat Soft
https://csdb.dk/release/?id=226728
#60
Yleinen Commodore-keskustelu. / Vs: Kummitus talo
Viimeisin viesti käyttäjältä Blumenkraft - joulukuu 19, 2022, 06:13
Itsekin käyn säännöllisesti tarkistamassa uusia viestejä tai lukemassa vanhoja. Kirjoittelen sitten, kun on jotain asiaa. Jossain vaiheessa taas pitäisi listata uusia julkaistuja pelejä, mutta se tapahtuu kun tapahtuu. IRL tarttee oman aikansa, ja katsotaan sitten muuta.

Eli kyllä tälle foorumille minustakin on tarvetta.