Uutiset:

Genetic Point BBS Powered by Amiga
g-point.tunk.org port:1024 tai 500

Main Menu

Sid Meier

Aloittaja Pitka_Masa, elokuu 25, 2005, 19:46

« edellinen - seuraava »

Pitka_Masa

Koitetaanpas saada tännekkin vähän elämää... Eli mitä pelejä Sid meier on kuusnepalle tehnyt? Itse tiedän vain loistavat Pirates!, Decision in the desert, Crusade in Europe ja conflict in Vietnam-pelit. Ja vielä mielipiteitä Sidistä ja hänen peleistään.

fmatic

#1
F-15 Strike Eagle, Gunship, Hole in One, Mini Golf, Nato Commander, Solo Flight, Red Storm Rising

Ezkimoukko

Noista muista peleistä en tiedä, mutta Pirates! on ainakin loistava peli, mutta alkaa käymään muutaman pelitunnin jälkeen melko tylsäksi. imo.

fmatic


Zak

LainaaNoista muista peleistä en tiedä, mutta Pirates! on ainakin loistava peli, mutta alkaa käymään muutaman pelitunnin jälkeen melko tylsäksi. imo.

Pirates ei käy koskaan tylsäksi! ;)

Paras koskaan tehty peli!

Pitka_Masa

Ai niin, onhan vielä Boyd of the jungle.  :P No, mutta kuitenkin strategiasarja (Crusade in europe jne.) On kyllä eniten näistä mieleeni... Piratesin jälkeen, tietty.

BEAT!!

8 päivää Civilization IV:hen \o/
Hirosima 45
Tshernobyl 86
Windows 95

FEEL THE BEAT!!

Pitka_Masa

Juuri sen takia minulla on n. 70e säästössä, jipii! Pääsee taas kerran pelaamaan uutta civiä...  :D

Lane

Solo Flight oli ensimmäinen lentosimulaattorikokemus minulle. Gunship oli toinen miehen tekemä suosikkipelini.
Kuitenkin se on Pirates!, joka todella liimasi minut ruudun eteen.

Sehän on Meierin ominaisuus: miehen pelit pitävät otteessaan ja pitkään.
A R C H A I C  M E T A L L U R G Y
http://www.archaicmetallurgy.com
¤m e t a l  m u s i c  w e b z i n e¤