Uutiset:

Genetic PET BBS Powered by Commodore 64
g-pet.tunk.org port:1025

Main Menu

Kummitus talo

Aloittaja virgo, joulukuu 16, 2022, 14:37

« edellinen - seuraava »

virgo

No niin Foorumi on ollut hiljainen jo pitkään
kun se sitten katosi yllättäen alkoi FB kyselyt et miksi ?!?

Kaikeksi onneksi Foorumi nousi uudelleen pystyyn kuten oli toivottu...

Nyt aikaa on kulunut ja hiljaisuus jatkuu
Juuri yhtään keskustelua ei ole avattu senkään jälkeen
siksi olenkin hieman hämmästynyt että miksi foorumia pyydettiin takaisin jos sitä ei käytetä !
varmaan samanlainen poru syntyisi jos ilmottaisin että suljen molemmat BBS poxini
eihän sielläkään kukaan käy mutta kiva että ne on olemassa jos vaikka joskus...

Ompa siis aika laittaa kyselyä pystyyn kuka täällä vielä käy ? kättä pystyyn ?
Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500

Misfit

#1
Tulee täällä säännöllisen epäsäännöllisesti käytyä vakoilemassa.
Ehkä pitäisi kirjoitella enemmän.

Itsellä vain kynnys kirjoitella, jos ei ole jotain "tärkeää" mielessä.

retroman

Oikeastaan sama syy kuin Misfitsillä.
Kun on tekemistä niin paljon,niin nämä retrojutut on jäänyt vähälle.

Blumenkraft

Itsekin käyn säännöllisesti tarkistamassa uusia viestejä tai lukemassa vanhoja. Kirjoittelen sitten, kun on jotain asiaa. Jossain vaiheessa taas pitäisi listata uusia julkaistuja pelejä, mutta se tapahtuu kun tapahtuu. IRL tarttee oman aikansa, ja katsotaan sitten muuta.

Eli kyllä tälle foorumille minustakin on tarvetta.

Max

Käyn täällä vilkuilemassa onko mitä uutta. Oma retroilu on viime aikoina ollut lähinnä Crew Nightfallin pelipakettien läpikäyntiä. Sitten kun siellä ei ole mitään uutta, olen käynyt läpi TOSEC-arkistoa, erityisesti siksi että muinoin oma C64-kauteni jäi suhteellisen lyhyeksi ja varmasti paljon on jäänyt näkemättä ja kokematta. Tähän mennessä: cartridget ja D64 A-kirjain selvitetty. On sitä kamaa paljon. Ja pelien jälkeen vielä demot ja kaikkea... ;D

Amigaa oli laidasta laitaan hyllyssä mutta myin ne pois pölyttymästä kun tuntui että 34v kokemuksella ei enää ollut houkuttimia... toki sinnekin kaikkea uutta tulee. A4000:n herkuilla säästin vielä, "highendiä" ehkä tulee vielä joku päivä tutkailtua. Ja kenties Spectrumin kasetteja...

Mulle retroilu on alkuperäistä tai emulaattoria. Välimuodot tuntuvat huijaukselta. Aina kun siis laitan koneen päälle, kaivan lerput esiin. Silloin kun haluan päästä helpommalla, CCS64, backuppina Vice jos ensinmainittu ei tykkää toimia.



romppainen

Lueskelemassa tulee käytyä, kirjoittelut jääneet vähälle niin täällä kuin muuallakin. En minä jaksa nykyään enää oikein mitään.

Teekoo

Itse käyn kyllä katsomassa Foorumia melkein joka kerta kun olen tietokoneen ääressä, mutta tänne kirjoittamisen suhteen vähän sama tunne kuin Misfit:llä, että jos ei ole jotain tärkeää sanottavaa, niin ei oikein kehtaa...
Retroilen kyllä itse suht säännöllisesti, kuusnelonen oli viime viikonloppunakin käytössä, VIC-20:llä voisi vaikka huomenna /joulunpyhinä seuraavaksi. Disketit ja kasetit on massamuisteina, minulla ei ole emulaattoreita. X1541 kaapeli on kyllä hyvä varuste, siinä aukesi ihan toinen maailma kun netistä ladattua materiaalia pystyy hyödyntämään.

Ja kyllä tämä Foorumilla vierailu , tänne kirjoittaminenkin on minulle retroilua kun olen aina täällä -01 vuoden PC:llä. Sehän tässä mukavaa onkin kun pystyy sen ajan selaimilla lukemaan ja postailemaan tänne, ei ole valitettavasti monia sellaisia sivuja enää pystyssä.
Täytyisi kyllä g-pointissa vierailla yhdellä retrommalla PC:llä, olet aivan oikeassa että näitä foorumia ja purkkeja pitäisi käyttää, kun tällaiseen nykypäivänä kerran mahdollisuus on.

virgo

Terve tuloa
BBS Laitteet ovat 24/7 päällä vuoden jokaisena päivänä
mitä  nyt muutamia kaatuiluja ja muita jumeja lukuun ottamatta
pyrkimys on pitää homma käynnissä loppuelämän eikä pistokkeita seinästä oteta
ennenkuin perikunta avaimet taloon saa !

Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500