Uutiset:

Genetic Point BBS Powered by Amiga
g-point.tunk.org port:1024 tai 500

Main Menu

Mielipiteitä

Aloittaja Latska, helmikuu 01, 2005, 04:45

« edellinen - seuraava »

Latska

Kuten moni huomaa, rekisteröidyin tänne tänään.

Ajattelin kertoa eräästä varsin metkasta huijausyrityksestä, joka minulle sattui tässä taannoin. Menin paikalliseen kierrätyskeskukseen, ja yllätyksekseni sieltä löytyi kuusnepan alkuperäinen malli. (C-versiolle olin kuusivuotiaana antanut kyytiä ruuvimeisselillä) No puhutin siinä myyjiä ja yllätys oli vielä suurempi, kun siihen löytyi säkillinen pelejä, joukossa paljon omia suosikkeja.

No sain toimivan Commodoren, ei-toimivan kasettiaseman, kelloradion muuntajana, kaksi toimivaa joikkaria ja muovipussillisen pelejä hintaan 5€

Ne olivat päättäneet lypsää minut irtorahasta, joten tosissaan möivät kelloradion muuntajana, mutta kotoa löytyi muuntaja siitä C-koneesta. Uuden kasettiaseman sain tädiltäni.

Mielipiteitä? Toimiko myyjä oikein? Olinko tyhmä, kun ostin? Paljonko tämmöinen maksaisi huuto.netissä?
Kyllä aito asia aina emulaattorit voittaa, sanoi uusionörtti tanssi-illan jälkeen

Teebili

No edukas kauppa toi oli ! Ite hommasin kuuslankun levy/kasettiaseman ja kasan pelejä ja tikkuja noin 40euroo tulimaksaan.

Japi

No "ilmasiks" oot kaiken tuon saanu! :D
Eipä mua ainakaan harmittaisi tohon hintaan ostella tavaraa..

Omat 64:nepan tavarat oon saanu ihan pienenä (jotain 8-10 wee kait olin) ja vieläkin kaikki toimii viimosen päälle. Joyckkareista on tullut tilapäisiä ongelmia, nitä kun tuntuu nihkeesti olevan kaupan..

C64-79

En tosiaan ymmärrä, kysytkö tosimielellä tuollaista...  ??? Olet saanut kasan tavaraa aivan naurettavan halvalla. Pelkistä joystickeista maksetaan moninkertaisia summia, ja pelipaketeista toisinaan aika paljon vaikka ei olisi kassillistakaan (esim. pelkästään Blue Max kasettipeli meni n. 25 eurolla kaupaksi Huuto.netissä kesällä, tämä oli tosin sieltä hinnakkaimmasta päästä).

@nni

Vaikka hinta oli halpa, toimi mielestäni kierrätyskeskusken täti (vai setä?) väärin. Eihän Latska kelloradiota pyytänyt. Einkä rikkinäistä kasettiasemaakaan. Toisaalta kauppa oli sinun kannaltasi silti ihan järkevä...  =P
Pitänee tunnustaa, ettei minulla ole hajuakaan siitä, kuinka kierrätyskeskus toimii, mutta minä voisin kuvitella painuvani sinne valittamaan.

Aki

Sai läjän tavaraa "ilmaiseksi", mitä nyt jos mukaan tarttui kelloradio, muuntajiahan nyt pyörii. :P
Ei mitään valittamisen aihetta, liekkö myyjä edes itse tajusi asiaa. Kierrätyskeskus täälläpäin ainakin on paikka jonne viedään tarpeetonta tavaraa ja "kierrätetään". Myydään halvalla eikä anneta takuuta / palautusoikeutta tuotteille.
Minä olisin iloinen jos 5[ch8364] lähtis ton verran tavaraa :)