Uutiset:

Genetic Point BBS Powered by Amiga
g-point.tunk.org port:1024 tai 500

Main Menu
  • Alien Bash 2 5 0 5 1

Alien Bash 2

Aloittaja Tomi_Malinen, syyskuu 10, 2012, 12:59

« edellinen - seuraava »

Tomi_Malinen

Lainaus käyttäjältä: virgo - marraskuu 21, 2012, 17:01
tuossa linkki en ole ihan varma onko sama kuin minulla

http://noname.c64.org/csdb/release/?id=47968
liittenä vielä mun version Doc

Edit: pistin vielä mukaan Demo tap imagen joka on paketin mukana vastaa siis kasettia millainen siitä tulee
ja näkee mihin tuo pystyy melko moni on tuon alku ruudun nähnyt nonissa peleissä xD
Kiitos. Tuo Cyberload on varmasti myös toimiva peli myös, mutta löysin tarpeitani paremmin vastaavan työkalun "Tape Master Pro" jonka tehnyt Richard Bayliss. Mutta katson vielä josko Enthusi saisi korjattua tuon TAPgenin siihen kuntoon että sillä saisi nauhoitettua kasetillekin. Ainakin oli löytänyt jotain vikaa ohjelmasta. Katsellaan miten käy.

Tomi_Malinen

Haha! Commodore Free:n uusimmassa numerossa on näemmä meikäläisen haastattelu:
http://www.commodorefree.com/magazine/vol6/issue65.pdf

Antti

LainaaJust to let you know that we have posted your order of Alien Bash 2 Limited Edition.
Tällaista settiä siis tulossa :) Tervetullut lisäys tuonne mun Suomipeli-kokoelmaan.

Jarskimo

Limited Edition tuli tilattua. Toivottovasti ehtisi tulla ensi viikon aikana, muuten jää ehkä hakematta, koska sitten sitä seuraavalla viikolla ei ehi...  :-X

Jarskimo

Noniii, tuli päästyy lomille ja kotona odotti alla oleva kauneus  :-*

En ole vielä ehtinyt kokeilla enkä varmaan oikein tässä 9 kuukauden aikana ehdi pelata tätä oikealla Commodorella. Pitää varmaan laittaa tuohon tablettii ja emulaattorilla pelailla iltavapailla tai sitten vain odotan viikonloppu lomia että pääsee pelaamaan. Ja kyllä, aion tehdä tästä peliarvostelun  8)

Antti

Kylläpä tästä nyt on montaa eri versiota saatavilla. Löytyy latausversio (Digital Download), kaksi eri kasettiversiota (Standard Cassette Edition ja Limited Cassette Edition) ja levykeversio (Budget Disk Edition). Lisäksi vielä on tulossa Premium Disk Edition. Ettei ois homma karannu vähän lapasesta ::) Taitaa enää Cart Edition uupua.