Uutiset:

Genetic Point BBS Powered by Amiga
g-point.tunk.org port:1024 tai 500

Main Menu

Purkki pelaamista !

Aloittaja virgo, helmikuu 04, 2014, 17:28

« edellinen - seuraava »

virgo

olenkin ollut tässä yllättävän hiljaa viimeaikoina joten auotaas taas välillä  :old:

tuli mieleen tuossa etten ole itse palannut noita purkin pelejä lainkaa siksi ajattelinkin kutsua
porukkaa pelaamaan meidän muidenkanssa seuraavat. pelit olisivat monin pelejä

Global War
Masters Empire

pelit ovat stratekia pohjaisia ja siirrot tehdään "päivittäin" siis jos aikoo pysyä hengissä ei
viikojen taukoja kannata pitää

ainakin tuo Empire on peli missä komennetaan impeerumia ja sen edistymistä muita pelaajia vastaan
ruuanm, Rahan, kaupankäynnin, vakoilun ja sotien kautta maailman kuvaa muokataan haluamaansa suuntaan
olisi kivä päästä noita oikeasti pelaamaan ja katsomaan millaisia ne oikeasti on jos saamme kunnon porukan
koottu niin sitä hauskempaa se on

Tuosta toisesta en osaa vielä sanoa mitää koska en ole sitä pelannut osallistujien puutteen vuoksi
peli aukeaa vasta kun siinä on riittävästi palaajia...

Extrana on Laby johon haastan kaikki tekemään minua parempaa pistemäärää jos pystyy xD
peli on velkaa Boderdassille vaikkei toteutus olekaan yhtä näyttävä mutta poxi peliksi melko hieno

jotkut käyttäjät joutuvat ehkä conffaamaan näppis kartan paremmin sopivaksi
default taisi olla numeronäppiksellä...
vinkkinä pitää sanoa ettei kursori näppäimiä voi määritellä ne eivät toimi :( ja kannattaa välttää
muita controlli näppäimiä niillä näyttää olevan pelissä korkeampi prioriteetti

Tetriksessä joku jo veti sellaiset pohjat että saas nähä...  :worship:
Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500

Rakki

Päivittäin pelattavat strategiapelit ovat hyvä idea, siihen varmaan voisi saada porukkaakin Sakun foorumilla kun vaan kysyisi. Muistan kun pelattiin jotain sota / treidauspeliä bbs:ssä. Huvitti näin jälkeenpäin kun muistin, että sinne bbs:ään piti soittaa 17:00 heti kun linjat aukesivat - muuten joutui odottamaan tuntikaupalla linjan vapautumista ;D

Itse jätän nuo pelit kuitenkin väliin tällä erää, tässä elämänvaiheessa ei ole mahdollisuutta niihin käyttää näitä verrattain vähäisiä vapaa-ajan tunteja. Nuo strategiapelit olisivat kyllä todella kiinnostavia. Oikeastaan harrastevuosista ensimmäiset 20 vuotta menivätkin aika pitkälle pelien yms. "turhan" kanssa :).

virgo

heh
luulen että linjoja on nyt sen verran ettei ihan heti tukoon mene nykyisellään purkissa
on 5 linjaa käytössä ja lisääkin saa jos tarve vaatii
samoin aikaa saa huonosti tuhlattua kun siirtojen määrä on rajattu ainakin noissa "sota" peleissä
Masters empiressä ainakin Global war en vielä tiedä kuinka monta siirtoa siihen saa aikaiseksi
kun en ole päässyt pelaamaan xD
Genetic-PET C64 BBS:
g-point.tunk.org port 1025

Genetic-point Amiga BBS:
g-point.tunk.org port 500