Uutiset:

Genetic Point BBS Powered by Amiga
g-point.tunk.org port:1024 tai 500

Main Menu

Eureka!

Aloittaja C64'er, helmikuu 24, 2009, 15:15

« edellinen - seuraava »

C64'er

Onko kukaan muuten pelannut tätä kyseistä peliä läpi. Varsinkin niitä viittä Adventure (seikkailua) peliä läpi. Itselläni on tämä kyseinen peli alkuperäisenä ja näistä viidestä pelistä kolmesta olen ratkaissut 95% (max. määrä), mutta kahdesta on ole onnistunut saamaan tuota 95%. Jos joku tietää mitä pitäisi tehdä näissä kahdessa seikkailupelissä että saisin tuon max. määrän prosentteja. Pelit on seuraavat

- Escape from Colditz (ratkaisut 90%)
- Arthurian Britain (ratkaisut 80%)

Jos jollain on täydelliset ratkaisut näihin kahteen peliin olisin halukas saamaan ratkaisuohjeet  näihin kyseisiin peleihin.
Colditzissa pitäisi tehdä joku yksi tehtävä ja Arthur pitäisi tehdä kolme tehtävää.

romppainen

#1
Eurekaan oli muistaakseni läpipeluuohjeet jossakin vanhassa MikroBitin julkaisemassa Pelit-kirjassa, olisiko ollut vuoden 1987 opus, harmi että omastani aika jätti jo kauan sitten.

Tuli tuosta nimimerkistä mieleen että ihanko Drewan Störe siellä kirjoittelee?

fmatic

LainaaTuli tuosta nimimerkistä mieleen että ihanko Drewan Störe siellä kirjoittelee?

Tuon nimimerkin mielipidekirjoitukset jäi kyllä pysyvästi mieleen MB:n Postipalstalta :)

C64'er

#3
LainaaEurekaan oli muistaakseni läpipeluuohjeet jossakin vanhassa MikroBitin julkaisemassa Pelit-kirjassa, olisiko ollut vuoden 1987 opus, harmi että omastani aika jätti jo kauan sitten.

Tuli tuosta nimimerkistä mieleen että ihanko Drewan Störe siellä kirjoittelee?


Valitettavasti en ole se sama kyseinen henkilö, joka aikoinaan Mikrobitti lehdessä 90-luvun alussa kirjoituksellaan aiheutti Bittipostissa sen kuuluisan Amiga - Atari ST välisen konesodan.

Tänne kun rekisteröidyin niin mietin millaisen nikin sitä ottaisi tänne sitten juolahti mieleen tuo Drewan "nikki" että otetaan tänne retro keskustelufoorumiin retro nikki. Sitä olisi voinut ottaa vaikka Baron Knightlore (muistaako kukaan muuten kenen nikki tämä oli?). Tämä kaveri on nykyisin täysin toisenlaisissa hommissa.


Mutta itse asiaan itselläni on nuo Pelit kirja sekä Mikrobitit, mutta nämä ohjeet eivät anna "100%" läpipeluuta. Kuten mainitsin aikaisemmassa. Paljonko olen saannut noista kahdesta pelistä tällä hetkellä. Kolmesta muusta olen saannut sen maximi prosenttimäärän eli 95%.

EDIT: Muutin nikkini toiseksi. Koska tuo ensimmäinen käyttämäni nikki onkin jonkun toisen henkilön käytössä Internetissä.

Jake64

LainaaJos jollain on täydelliset ratkaisut näihin kahteen peliin olisin halukas saamaan ratkaisuohjeet  näihin kyseisiin peleihin.
Colditzissa pitäisi tehdä joku yksi tehtävä ja Arthur pitäisi tehdä kolme tehtävää.

Tuolta löytyy läpipeluuohje. Tuota vois kokeilla:
http://project64.c64.org/games/0-l/Eureka%20walk%20thru.txt

Valitettavasti 25000 puntaa meni lokakuussa 1985 eräälle 15v englantilaispojalle:
http://www.worldofspectrum.org/showmag.cgi?mag=Crash/Issue21/Pages/Crash2100020.jpg

C64'er

^ Nuokaan eivät anna 95% ratkaisua ollenkaan.