Kaiuttimesta kasetille nauhoittaminen? :D

Aloittaja Yew, tammikuu 09, 2005, 20:37

« edellinen - seuraava »

Yew

Pistin tässä taannoin sanelukoneen kaiuttimen eteen, soitin Odin Trackerin wav-muodossa ja nauhoitin kasetille. Pistin kasetin kuusnepaan, löysi sen mutta tuli "out of memory error". Kiinnostaisi tietää mistä tuo johtui? :D
Wanhassa wara parempi.

fmatic

Ei varmaankaan tarpeeksi voimakas "signaali" tarttunut tuolle kasetille tuolla menetelmällä. Pieni äänipään säätely voisi auttaa asiaa. Äänipäiden säädöstä olen pamlannut täällä!

Yew

Siis kyllä minulla toimii muuten tuo kasettiasema ihan mainiosti.
Pitääpäs kokeilla uudestaan kovemmalla volyymillä. :)
Wanhassa wara parempi.

C64-79

Ohhoh! Eihän tupladekillisellä nauhurillakaan koskaan tuntunut saavan toimivaa kopiota, saati sitten tuollaisella ufo-menetelmällä!  :o

jouni13

#4
Ainakin mä oon kopioinu tupladekki stereoilla kasetteja.Onko sulla siinä sellaista kytkintä jossa on input level valinta?Jos on niin laita täysille ja pitäis onnistua.

Telstar

sanelukoneella...! kaikkea sitä keksitäänkin  ;D
Varmasti olisi fiksumpi kytkeä mikä tahansa nauhuri (jossa siis line tai mic in) tietokoneen äänikorttiin tai vaikka stereoilla nauhottaen ohjelma kasetille. Huomattavasti luotettavampi tapa, vaikkei tietenkään 100% varma.

Itse vetelin outrunin, commandon ja krakoutin waviksi ja sitten kasetille stereoilla ja hyvin pelaa. Deck-to-deck kopiointikin onnistuu mulla :)
C64 + 2x1541 + C2N.